... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

حب ذات

زیبایی چشمان نظر کرده آهو

رازی است که در عطر نگاه تو نهان است

----------------

1- دست مینا و جوجه ویراستار درد نکند که رگ بیداری منو میشناسند و هر از گاهی فایلی صوتی برایم می فرستند. سالار عقیلی هم حنجره ملکوتی ای دارد. به این قسمتش که می رسد خود را در آسمان هپروت حس می کنی.

2- مباحثه فوق العاده دلچسبی با استاد داشتم، هنوز کیفور آن مباحثه ام؛ فهم درست، شیرین ترین مزه دنیا را دارد.

3- میزی را در کنج سالن مطالعه کشف کردم که فردی بشدت به قول مامان جانم جان دوست،  حسابی روبراهش کرده؛ رومیزی جالب و صندلی اندکی استانداردترو پنجره ای که رو به نور و دشت دارد،  مرا میخکوب سالن مطالعه کرده است.

4- این حب ذات هم نیروی عجیبی است در درون ما؛ خودت را که دوست داشته باشی از خفت، حالا از هر نوعش بدوری!!

نظرات 5 + ارسال نظر
عمو یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 16:06

خیلی سنگینه مطلب.

عمو سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 00:46

لطفا برای ما هم بفرست گوش کنیم .

چشم

Its Me سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 15:00

Its my pleasure

به به مینا خانم.

Its Me سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 18:30

My Pleasure Darling

عزیزی!!

عمو پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 00:51

ممنون.
شاید کلمه تاویل هیچ جا مثل شعر معنا و جایگاه نداشته باشد.
چه کسی میداند وقتی من به موج اشک گوش می‌سپارم چه گوش میکنم؟ و وقتی تو گوش می‌کنی این آواز اهورایی را جانت به کدام قله مینای بیخودی پرواز گرفته است؟
براستی شعر و همذات پر کبریای آن موسیقی داستان وزن و قافیه و دستگاه و ردیف موسیقایی نیستند، داستان جبریل و میکائیلند و دلی پر شور برای نیایش عشق.

وقتی غرقشان هستی جانی انگار، چیزی از جنس حضور!
در هر حالت و وضعیتی و در پیشگاه هر واقعیتی تیکه تیکه و پراکنده ای جز در حالت شنیدن شعر و موسیقی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد