... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

خوش به حال دیوانه ها

خوش به حال دیوانه ها؛ از هیچی سر در نمی آورند؛ از هیچی آزرده نمی شوند؛ هیچی رو حس نمی کنند!!

خوش به حال دیوانه ها به پیری زودرس مبتلا نیستند.

نظرات 6 + ارسال نظر
کام کاشت شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 17:01

"دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید. "

"ای خوشا قمار بازی که ..."

... که بباخت آنچه بودش

آسیه بنیادی دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 16:40 http://bsbonyadi.persianblog.ir/

سلام
من میگویم خوش به حال سیب زمینی! چون علاوه بر اینها که گفتی مجبور نیست ننگ دیوانگی و این همه ذهن های مرده نیندیشنده ننیوشنده دهن های پرکار! را تحمل کند!

گل گفتی بنیادی جان.

آمو سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:46

خانم بنیادی خبر داره که وبلاگش باز نمیشه و دایم با یک سایت دیگر تبلیغی قاطی میشه ؟
فکری برای بلاگفای نابود شده اش بکنه . بیاد تو فضای بیان .

خب به این طریق به ایشون اطلاع میدیم.
بنیادی جان پس ما چطوری کامنت بدیم؟؟؟؟؟؟

بنیادی چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 21:43 http://bsbonyadi.blog.ir/

سلام. بله نمیدونم چی شده!... یک وبلاگ در بیان زدم حالا ببینم انجا چه بلایی سرش میاید

سلام. ارتش سایبرتیک چین بدجور رو وبلاگت زوم کردن انگار

حورا پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:16

البته که فیلسوفان وقتی دپرس میشن میگن کاش دنبال عقلانیات نمی رفتند... به حال دیوانه ها حسرت میخورند...اما عجیب برام اینه که مردم بی عقل هم به حال دیوانه ها حسرت میخورند...
نتیجه فلسفی برای من، اثبات تشکیک عقلانیت و دیوانگیه

خیلی سنگین بود نتیجه تون.

نرگس پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 14:24

میبینم که وبلاگت ازت حساب میبره
و دیگه نظرات منو نمیفرسته عالم هپروت

جدن؟!
راستی وبلاگ تو هم ارر میده باز نمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد