... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

فوتبال افغانستان - هند

محمد خاله پیام داده برق ما قطع شده از مسابقه چه خبر؟...

آخیییییی!!! طفلی از دیروز دارد تبلیغ می کند همه اعضای خانواده فوتبال افغانستان هند را تماشا کنند و امروز موقع تماشای مسابقه برق قطع میشود.

مشکل برق هرات از آن مشکلاتی است که آدم را به توسل به آسمان وامیدارد، به ناامیدی  از ساختارهای بی ساختار این مملکت بهم ریخته ، به خشم؛ خشم از تقدیر!!

اصلن بی خیال فرضیه بافی .... تحمل دردی که سهم عزیزترینهایت هم هست چیز دیگری است!!

خدایا!! از تو نمی خواهم دل محمد را در این لحظه شاد کنی؛ از تو می خواهم این تجربه ها، بذر خویشتن داری در وجودکوچک عزیزش شود تا بتونهای بنای عقده ای که هستی اش را تباه می سازد.


نظرات 7 + ارسال نظر
جوجه یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1394 ساعت 23:16

سلام صفاجون. خوبم. ان شاءالله پنج شنبه.



سلام جوجه جان
مبااااااااااااااارکا باشه...
خووووووووووووشبخت بشی ایشالله
شاید اینطوری از دست جیغ جیغات راحت بشیم

آسیه بنیادی دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:29 http://bsbonyadi.blog.ir/

سلام بانو
خدا محمدت را برایت نگهدارد خیلی اسمش را میخوانم اینجا
هم اندیشی را هم که به روز نمیکنید.. گناه داریم!

سلام عزیز
هم اندیشی؟؟

آسیه سادات بنیادی دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:31 http://bsbonyadi.blog.ir/

راستی خانه عوض کرده ام و آدرسم در وب شما همان خانه ویران سابق است منت میگذارید اگر درستش کنید
http://bsbonyadi.blog.ir/

خانه نو مبارک

بنیادی سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1394 ساعت 18:51 http://bsbonyadi.blog.ir/

سلام و سپاس لیلای عزیزم
بله هم اندیشی ساکت است!
اسم شمارا آنجا دیدم گفتم بیایم پیشت گله کنم

آهان ، فعلن ساکت شده ولی ادامه خواهد داشت به امید خدا.

جوجه چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 16:50

سلام صفا. تشکر. تو که امسال راحت بودی و جیغی نشنیدی.
:قلب



سلام عروس خانم. مباااااااااااااااااارک

مینا پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 00:09

سلااااااااااام خوبی؟ یخچال غذا داره؟ بالاخره فوتبال چی شد؟

سلاااااااام وکیل جان.
یه سری میوه خشکیده و پلاسیده و ....+ یه عااااااااااااالمه هیچی
فوتبالم ما باختیم البته مساوی بودیم به وقت اضافه کشیده شد و تو وقت اضافه هند یه گل زد ، البته من که ندیدم محمد خاله میگفت داور باید پنالتی می گرفته نگرفته و ازاین چیز میزا....
ولی ما برنده ایم... صبر کن تیم ملی نوجوانان ما بزرگ بشن

مینا جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 14:29

انشاءالله...حالا همچین توهفه ایی هم نیستا...پول ملتو به جیب می زنن و هی حاشیه می سازن مثل این دروازه بانه یاروو.. حالا بگذریم...پاشو بیا اینجا که هواش عالیه...محشره

خوش بگذره میناجان، ممنونم از دعوت ولی این پروژه رو چه کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد