... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

نازهای اشراقیانه

و خدا در همین نزدیکی، درست کنارم ایستاده است!!

نظرات 4 + ارسال نظر
کانیمانگا چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 00:01

بازم توهم ، از همان نوع علم زنانه :

کانیمانگا یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمدعلی شیراز پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 22:39

جنبه عارفانه شما بر فلسفه تون می چربه.جالبه که همه ماها غالبا همان کتابایی رو می خونیم که دوستامون می خونن اما چرا جهت گیری هوی ذهنیون پس از مدتی با هم فرق می کنه.واقعا اختیار آدم از کجا نشات می گیره .البته کجا که نه ناکجا
عجب طرحی ریخته خالق در نقاشی فاخر "اختیار" بحث از اختیار خیلی زیاده اما هنوز جا داره.خیلی عجیبه

مجبوریم که مختار باشیم و مجبور به نظرم.

کانیمانگا پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 23:35

اسم یک کوه جادویی و بزرگ و سخت عبور در غرب کشور است.

زنده باد

کانی نمانگا شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 13:09

خدا در همین نزدیکی ؟ ! راست میگویی؟ ببینم این خدا همان خدای معروف است؟ اگر هست مراقب جیب‌هایتان باشید، احتمالا نمایندگانش شما را اغفال کرده و جیبتان را خالی خواهند کرد. هشدار از ما، غفلت از کل تاریخ بشریت!

نه اون خدای معروف نیست، خدای خودِ خودم است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد