... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

عید و مهربی انتها

طعم خانواده گرمای دستی است که به آرامی  تو  و خواب تو را از چنگ کتاب و لپ تاپ و زمین خشکی که عنقریب استخوانهایت را منجمد سازد، رهایی بخشد و لبخند حست را از درون عدمستان بی خبری خواب بر لبان هستی آسیب پذیرت حک نماید.

---------

پ.ن: چی گفتم خدا میدونه و بس.

پ.ن: خوب که نگاه می کنم همه اش در تحلیل و فهم این همه از خودگذشتگی، شرح صدر،  بزرگی، گذشت، مهر و ... مادر و پدر می مانم.

پ.ن: احساس عدم امنیت جانی، مالی و ...برای فرزندان، عمیق ترین رنجی است که یک مادر میتواند متحمل شود.


نظرات 3 + ارسال نظر
عمو چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:46

سال نو و ایام تازه شدن جان طبیعت بر شما مبارک باد. خدا کند بهترین تجربه های امنیت و آرامش را در خانه پدری داشته باشید.

سال نو بر شما عموی گرامی نیز مبارک.
سالی سرشار از تجربه های ناب داشته باشید.

آسیه سادات بنیادی دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 14:21

سلام بانو. سال تازه مبارک. انشاالله به خوشی و سلامتی و شادابی و کامروایی و هر چیز خوب که میشناسی!
گاهی ذهنم قفل میکند از تحلیل این همه ایثار و ازخودگذشتگی و مهر بی دریغ که در مادر و پدر جوشان است..... و گاه چیزی جز اشک نمیتواند آرام کند طوفانی که به پا میشود در آدم از فشار ناتوانی در مقابل این شکوه

سلام بنیادی عزیز. سال نو شما هم مبارک. امیدوارم سال جدید سالی همراه با کامیابی، بهروزی و خوبی برای شما و خانواده محترم باشد.

محبوبه سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 00:37

سلام خواهش میکنم کمکم کنید. میشه . پایان نامه ام . خانم زینب قدمی یکی از خوانندگانتون فقط راهنماییم کنه تو رو خدا

سلام.
قربانت شوم خواهر. شما می فرمایی زینب به شما کمک کند خب شما کی هستید؟ کجا هستید؟ چطوری شما رو کمک کند؟ باید یه ادرسی داشته باشیم از شما که به شما کمک رسانی کنیم؟
یک بار دیگر هم پاسختان را دادم. شما یک شماره تلفن یا ایمیل بدهید که من به زینب بدم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد