... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

حال معنی خود مپرس

دیدی شاعر میگه رقصی چنین میانه میدانم آرزوست!

یه موقع هایی ذهن همچین گیر سه پیچ به یه موضوع میده و همچین اسکی سواری روی متن می گیردش که میشی تکه سنگی بی تحرک توی سالن مطالعه و البته غرق حرکت جوهری اشتدادی ازون نوعش که شاعر باز گفته: حال صورت این چنین و حال معنی خود مپرس.

یعنی بعد بیست شبانه روز درگیری با رسم و رسوم  زندگی متداول و خرید و مهمونی و تالار و بزن بگیرهای زنانه، رقصی چنین میانه سالن مطالعه ام آرزوست!!

سه نصف شب تو باشی و فقط تو و پنجره مشرف به دشت هم  سخاوتش گل کند اکسیژن بدهدت فوووول ...

الهم ارزقنی از این تجربه ها مدااااااام.


نظرات 1 + ارسال نظر
اکتای بهمنی سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:02 http://golenarges110.blogfa.com

دوست عزیز سلام.
وبلاگتون زیباست.
به من هم سر بزنید.
nnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

سلام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد