... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

لبخند

 انسانهای دور و بر ما نه تنها مثل خود ما مطلق نیستند بلکه متفاوت از ما نیز هستند؛

بعضی وقتها عملکردشان آنقدر خلاف معیارهای شناخته شده است که حرصت را در می آورند؛ بعضی وقتها خصلت ها و تربیتشون صد و شصت درجه متفاوت از توست بطوری که یک کلام ساده حتی می تواند در متن تربیت انها برعکس ترجمه و تفسیر شود؛ بعضی وقتها ساده ترین اصول اخلاق را در قبالت ، در خوش بینانه ترین حالت سهوا، زیر پا می گذارند و ...

کشف کردم  بهترین برخورد در سطح ارتباطات فردی  بی خیالی و به هیچ رساندن توقعات است و در سطح دغدغه های انسانی تلاش کلی!! در جهت اصلاح فکر و تربیت اجتماعی.

قالت لیلا فی اواخر عمرها: راز آرامش و جوانی لبخند زدن به ناراستی های متن زندگی است.

نظرات 3 + ارسال نظر
گل واژه جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 22:36 http://telegram.me/pome_music

سلام
زیبا بود : راز آرامش و جوانی لبخند زدن به ناراستی های متن زندگی است.
احسنتم
وقت کردی یه سری به کانال ما بزن
گل واژه
telegram.me/pome_music

سلام

بلتاس شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 20:00

ورود شما را به روشنفکری آرام و معقول قرن 21 تبریک میگویم. نظریه سازی های تجربه شده برای کناره گیری از تلاش و کوشش اجتماعی ، برای ساختن جامعه ای نو ... نیز مبارک باد.
تار و تنبور و رمان روشنفکری در کنار شومینه و قهوه فرانسوی در شبهای زمستان هم که باشد، دیگر تعهد اجتماعی و مبارزه برای انسانیت را کلا بی خیال. ببخشید شما الان اینجا چکار میکنید؟ لبخند روشنفکرانه را در پاسخ به سوال بنده فراموش نکن.

مطمانید کلام من این ملازماتو داشت!؟؟؟؟

دغدغه انسانی، تلاش کلی، تربیت اجتماعی!!! اینهمه ادعا کردماااااااا...
گفتید قهوه! یاد مهدی افتادم... قهوه آماده می کنه با چه ترتیباتی... تار و تنبور و رمان و بقیه شم همه روبراست.

بنیادی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:46

سلام خواهر. خوب گفتی.
اما قبول کن کار سختی است!

سلام خواهر جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد