... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

قصه تضادهای ما!!

  • اینجا پر از  لوتر های قمی  است؛ چند روز پیش با یکی شان بر خوردم که دستش را برای خدا حافظی جلو آورده بود؛ گفتم درست است فلسفه غرب می خوانم ولی دیگر اینقدرررر پیشرفت نکرده ام هنوز، معذورم  برادر.
  • نصف شهر را درنوردیدم  تا دفتر حاج اقا را پیدا کردم، حاج اقا نبودند به مسول دفترشان گفتم ببخشید یک شماره مستقیم بدهید، برای تماس با شما خیلی اذیت شدم، با اکراه تمام شماره همراهش را داد هر چند منظورم شماره همراه نبود. فردایش اول با شماره دانشگاه مربوطه تماس گرفتم؛ نه یک بار دوبار که سی چهل بار، کسی گوشی را بر نداشت. پس فردایش بازهم زنگ زدم کسی گوشی را برنداشت، پیام دادم به همراه حاج آقا که بلاخره کارم به کجا رسید؟ جواب نداد... زنگ زدم جواب نداد، باید زنگ میزدم و زنگ زدم ، بلاخره جواب داد...آخر تماس گفتم حاج آقا لطفن با دفترتان تماس میگیرم پاسخ دهید، گفت: خب آخر کارتان انجام نشده بوده که جواب دهم... 
  • یک گوشه کارم به یک گوشه اقیانوس فلسفه ارتباط پیدا کرده که وارد شدن به اون محدوده غیر از جون کندن خودم، زمان میبره؛ امکانی که من الان ندارم. خب بزرگوار! حالا که شما تنها خبره مملکت تو این عرصه هستی چی میشه به جای ارجاع مکرر من به مقالات و اندیشه های کور و قامض تخصصی تو این ماه رمضونی، دقایقی وقت بگذاری مشکلمو حل کنی!؟ والا به جایی بر نمی خوره.
  • کیف ماه رمضون به اینه کنار خانواده باشی ؛  اصالت رمضون به اینه پدر مدام چک کند نمازتو سر وقت خواندی؟  و مادر مدام نگران باشد غذاتو خوردی؟ در این آخر دنیا، رمضان امسال سخت می گذرد.


نظرات 5 + ارسال نظر
سایت تفریحی الجی جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 19:11 http://lg-zh.com/links

سلام و خسته نباشید، وبلاگ جالبی دارید، اگه تمایل داشته باشید میتونیم باهم تبادل لینک داشته باشیم.
سایت ما بیش از 40000 بازدیدکننده یکتا دارد و ورودی گوگل بیش از 10000، با تبادل لینک با سایت ما میتونید آمار بازدید وبلاگ خودتون رو در بلند مدت تا چند برابر افزایش بدید.
فقط کافیه به پورتال تبادل لینک سایت مراجعه کنید و بعد از قراردادن لینک مشخص شده در وبلاگتون، لینک خودتون رو برای ما ارسال کنید، سیستم کاملا هوشمند عمل میکنه و بلافاصله پس از ثبت لینک، تبلیغات شما در سایت ما بصورت رایگان آغاز میشه.

بنیادی شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:15

تجربه های بامزه و در عین حال تامل برانگیز حضرتعالی همیشه نمک سر زدن به وب است!
ارادتمندم

نرگس چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:41

پاراگراف اخر را خوندم قلبم تیر کشید

بلتاس پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 14:37

لوتر های قمی ؟ یک کم توضیح بده ببینم منظورت چیست؟ یعنی در قم جریانی از روحانیت اصلاح طلب درون دینی ایجاد و راه افتاده ؟ لوتر علاقه ای به دست دادن به زنها نداشت! ممکن است گمان کنی برخی هنجار شکنی های اخلاقی مربوط به رویکردهای اصلاحی درون فقهی است؛ اما اینطور نیست. گمان نمیکنم به جز همین بازی های نامربوط غیر اخلاقی چیزی از حضور یک جریان فکری جدی در قم وجود داشته باشه!
البته شما باید بگویید. من فقط گمانم را عرض کردم.

بدون شک جریان اصلاح طلبی دینی شکل گرفته و نفس می کشد. منتها تعیین اصالت و خلوص آن نیاز به بررسی دارد.
بخشی از اصلاح طلبهای مورد نظر قطعن در درون سنت دینی سیر می کنند و همچنان دل در گرو متون دارند، بخشی دیگر آنقدر جهششان چشمگیر است که به سختی بتوان گفت حرکتشان درون دینی است.
کم نیستند طلابی که به خیلی از باورهای سنتی باورمند نیستند و بدیلی برای انها یافته اند و این تحول هم صرفن در حوزه ی باورهای عملی رخ نداده .
در چنین شرایطی به سختی بتوان گفت رفتارهایی از ان قبیل که من گزارش کردم با بازی های نامربوط غیر اخلاقی ارتباط دارند.

مینا چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:15

و صدها رفتار گزارش نشده
باطل رفتنی است

بله همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد