... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

مرارت

چنان دم و دستگاهی، چنان دم  و دستگاهی که اون سرش ناپیداست؛ گفته بود دو روز بعد تماس بگیر نامه ات میره بخش مربوطه، دو هفته است نامه ام نرفته بخش مربوطه، این سیستم اداری هم بی شباهت با سیستم پایان نامه نویسی های بی فایده نیست والا.

خدایا کی باور خواهد کرد پرونده ای که در حد فوق فوقش یک ماه وقت می برد چهار سال در سیستم اداری در گردش باشد!؟ یعنی هر وقت قیافه اون کارمند بیمارِ ... در نظرم میاد از دنیا وحشت زده میشم. امیدوارم این بار حداقل که دارم کار یکی دیگر را راه  می اندازم اونقد زمان نبره کارم.

----------

پ.ن: سختی کشیدن و مرارت خیلی آدمو مستعد عقده می سازد؛ آدمهای عقده ای و رفتارهای عقده ای خیلی خطرناک میشوند چون عقده اگر میدان داده شود سریع به منطق حاکم بر وجود انسان تبدیل می شود و تو بیاندیش اوج قدرت تخریبی این منطق را. خدا را شکر که نیرویی به نام فراموشی در ما نهاده که می شود مرارت را از یاد برد و خدا روشکر که آنقدر مشغله های خوب سر راهت می گذارد که بتوانی فراموش کنی و نپرورانی این غده بد خیم را.

نظرات 4 + ارسال نظر
کام کاشت شنبه 7 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:49

چشمان نظر کرده آهو

بله

زینب یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 14:21

سلام دکی جووونم..
من معتقدم مرارت و سختی جنبه مثبت هم داره و آدم و قوی بار میاره..
ولی امان از عقده..مثل خوره به جووون آدم میفته

سلام با وفاا
کجایی تو؟؟

زینب یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 14:31

و دکتر شریعتی چه زیبا میگه : خدایا عقیده ام را از عقده ام مصون دار..

خیلی از این نقل قولت در این موقعیت خوشم اومد. ممنونم

نرگس پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 14:20

اقا من که دارم عقده ای میشم
عقده رها شدن از این نوشتن ناتمام و ول گشتن
عقده ندیدن تو

منم دارم توی سلول 2423 فسیل میشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد