... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

فنچ ها شنونده های خوبی هستند

کشف کردم بچه ها بهترین شنونده هایم هستند!!

مدتی است با یکی از این فنچ های بشدت زیرک و تیز هوش دم خور شدم لذتی دارد که نگو و نپرس.

نظرات 1 + ارسال نظر
آسیه سادات جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 04:50

سلام بانو لیلای عزیز
مهمترین امتیاز بچه ها نداشتن پیش فرض ههای بی در و پیکری است که ما بزرگترها داریم... همین نکته هم بچه ها را بسیار امن میکند و هم بسیار لذت بخش
یک ماهی است کودک درونم به دنیا آمده فرصت نفس کشیدن ندارم... فقط وبلاگ دوستان را میبینم و دعاگویم
بیشتر حنیفم دلم را سوزانده است همراهش رنج میکشم این روزها

سلام عزیز جان
مبارک است مبارک است.
حنیف هم کم کم خو می گیرد انشالله ...سهم او از بار هستی در خلال همین تجربه ها ادا می گردد. توکل برخدا.
بازم خیلی مبارک است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد