... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

سال گذشته مسجد اون سر کوچه ی ما انتحاری شد، پلان امشب  این بوده مسجد این سر کوچه مان یعنی حدود صد قدم تا خانه، انتحاری شود ولی با تلاش بخش امنیت مسجد آن بیچاره های گول بهشت خورده، متواری می شوند.

-------------

پ.ن: پدر، عمو، پسران عمو و کلی همسایه ی دوست داشتنی مان جزء عزاداران امشب مسجد بودند.

پ. ن: یعنی ممکن بود...!!!



نظرات 4 + ارسال نظر
بیم موج پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 16:47

#امنیت
#تحجر
#تکفیر
#جنگ_نیابتی
#اسلام_ناب
#اسلام_آمریکایی

فک کنم اینها را می فهمم

بیم موج پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 16:52

سلام و عرض ارادت
مشتاق دیدار و جویای احوال!
چقدر خوشحالم که هنوز مینویسید
کاش تو اینستا هم مشغول بودید

سلام بزرگوار
تشکرو سپاس از احوال گیری تان
هر نفس که بر اید ممد حیات است و گشاینده ی درد

نمیدانم چرا تا بحال به وادی اینستا سرک نکشیده ام.
اینجا خوبی اش دنج بودنش است.

آسیه سادات جمعه 6 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 12:18

سلام بانو....
پس خواهشا کلا مسجد نروید بانو.....
اصلا راست گفته اند که مسجد زن خانه اش است

سلام آسیه جان.
ای خواهر بکارگیری الگوی خانه نشینی زن اتفاقا هرجا بدرد بخورد اینجا بدرد نی خورد فکرش را بکن مردها بروند شهید شوند زنها بمانند و هردم هزار بار شهید شوند. شهید یادکردها، شهید درد رفتگان ، شهید ماندن و سوختن. حاضرم بروم تا چنین ماندنی.

اسکندری دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 23:15

خدا سلامتی و امنیت به شما و مردم شریف افغانستان عطا کند. چقدر دلم ترسید از این پست شما! چه میتوان کرد که تحجر و سنگ دلی هنوز در سراسر جهان قربانی میگیرد،

به دعای خیر خوبان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد