... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

حجاب کلمه

و من چقد به بودایی نیازمندم که معنی بارانم کند!!!

----------

هرچند معنی های پس پشت این واژگان و سطور را نمی توان انکار کرد ولی از«حجاب کلمه» به تنگ آمده ام، به دریافتی از جنس حضور محتاجم...

چیزی که امروز در مرز دیدم خیلی جدی بود ، خیلی خیلی جدی تر از دعواهای بی خاصیت روشنفکر مآبانه! 

غمی  استخوان سوز نمی گذارد باوجود خستگی مفرط چشم برهم بگذارم

شاید حق با اسد بودا باشد و واقعا موبایل خدا بعضی جاها آنتن ندهد

وای اگر بودا درست گفته باشذ.....



من اعتراف میکنم

من اعتراف میکنم سطری از قصه بینوایان تاریخم

من اعتراف میکنم امروز به ملاقات «رنج» رفتم

من اعتراف میکنم که سقف همه کنیسه ها امروز برسرم خراب شد

من امروز برای یک آن  « خدامرده است» را در لابلای تق تق شکسته شدن عزت و حرمت انسان ذیذم


من اعتراف میکنم دیگر نمیتوانم بخوابم !!!!!