... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

فمنیست سلام

منو دعوت کردند سخنرانی

در اون سخنرانی یک فمنیست مسلمانی از من تراوش کرد که تا بحال ندیده بودمش.

بعدش زل زدم به او

خوب وراندازش کردم

غریب می نمایی غریبه!!!

بین خودمان باشد تصمیم گرفتم بپرورانمش

ما اینیم! در این متنی که در آن قرار داریم، تفکر از خلال بیان شفاهی ایده ها پرورده میشود. 


نظرات 2 + ارسال نظر
. شنبه 25 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 12:50

به امید رونمایی از آتئیست اسلامی

فمنیست اسلامی دیگه این همه متناقض نیست هااااااااااااا

آسیه شنبه 25 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 18:42

دقیقا «تفکر از خلال بیان شفاهی ایده ها پرورده میشود»
به گمانم این ویژگی ذهن شرقی است

مخاطب آدمو از قوه به فعلیت می رساند یه جورایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد