... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

عصب دندان بیمارم از زیر پانسمان طبیب دارد  فریاد میکشد:

کی گفته دندون پوسیده رو باید کشید دور انداخت

آه  که فرهنگ ما چقدر بی تحمل است!!!!


چقدر راحت است کندن و دور انداختن 

ولی هیچ آیا از خود پرسیدی  خلأش را چطور میتوان پر کرد!؟

---------------------

دختر مش ماشالله خدابیامرز بود لابد ؛  داشت  می گفت تو دیوانه بودی عمرت را به پای درس هدر دادی.

به صورتش نگاه کردم ، نگاه کردم، نگاه کردم ، تمام منطقم  فلج شد انگار ، نه که احساس شرمندگی یا خسران یا تاثیر پذیری با استیصال کرده باشم ، نه، ابدا، دیدم راست ترین حرف عمرم را شنیده ام ، از شدت اقناع لال شدم. ظاهرا تمام  جاده هایی که پیمودم از جنون آغاز شده اند. 





نظرات 1 + ارسال نظر
حوری جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 02:24

دکتر پرخاصیت دوستت داریم

درود بر ادیب بانوی عزیز.
زنده باشی حوری جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد