... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

ویندوزهای وظیفه شناس

امروز به تفاوت ویندوزهای آدمیزادگان پی بردم؛ استاد مشاورم  انگار برای این طراحی شده که خود را متعهد به هرنوع کمکی به من دانشجو بداند؛ متعهد به حرکت پا به پای من؛ متعهد به وقت گذاشتن درست حسابی برای من و ...

استاد مشاورم اینرا حق مسلم من میداند که نتایج کارم را برایش بازگو کنم و او با حوصله و آرامش به حرفهایم گوش دهد و کاستی هایم را به هر نحو ممکن برطرف کند...

از استاد مشاورم همیشه با ذهنی روشن،  روحیه ای امیدوار و عزمی جزم خدا حافظی می کنم ...

ساعتها بحث با استاد مشاور خسته ام نمی کند...

رفتار استاد مشاورم سبب شده  در نمازهای این روزها به یاد اساتیدم بیافتم و در حقشان بهترین دعاها را داشته باشم.

-------------

پ.ن: حالا می فهمم یک تمدن چرا افول می کند و چطور سر بر می آورد!!!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد