... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

اگه دوستدار ادب هستید

در لابلای قفسه های کتاب گروه -  طبق معمول دنبال محصولی تازه می گشتم که چشمم به اثر جدید ( البته شایدم جدید نباشه ) محبوبه زارع دوست خوب با احساس و باصفایم افتاد که هرروز محرم و صفرم با عطر عاشورائی شعرش معطر بود : 

یا شیشه احساس مرا آهن کن                    یا بالغت عشق مرا دشمن کن ..... 

چند وقته ازش بی خبرم  

قصد داشت برای ادامه تحصیل به یکی از کشورهای همسایه بره  

هرکجا هست  

خدایا به سلامت دارش  

راستی !! 

توصیه میکنم اگه دوستدار ادب هستید و می خواید روایت روان و زیبای زندگی معصومین و بخونید حتما به مجموعه کتابای محبوبه زارع سر بزنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد