... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

ماهوی من

من و ام معین  

این روزا رو موج پایان نامه نویسی مون هرازچند گاهی هم پیام بازرگانی تماشامیکنیم ء 

تو مایه های فمینیسم * هویت زنانه * فلسفه * عرفان و یا حتی نقد فیلم و..... 

باید اعتراف کنم بعضی پارازیتا اونقدر قوی اند که کل شبکه را بهم می ریزند  

امروز به عبارتی از جناب ملا صدرا و ملا هادی سبزواری برخورد کردیم که سیستمامونو حسابی ویروسی کرد  

جناب ملا هادی زنها رو ناقص العقلایی معرفی کرده بودند که تنها توان درک جزئیات و دارند و دنبال آرایش و زیورند ء موجوداتی که خدا بهشون صورت انسانی داده تا مردا از مصاحبتشون مشمئز نشند. 

ای ول جناب ملاهادی !! 

ازشما دیگه با اون ذهنن جوال و عمیق انتظار نداشتیم آب به آسیاب تفکر جنس دوم بودن زن بریزید  

راستی یک سوال ! 

من و ام معین که عمرمون و تو کلاس درس حکمت مشاء بوعلی و اشراق سهروردی و متعالیه ملاصدرا گذروندیم و گمشده وجودمون فهم درست بوده و خلاصه زیور نقش عرض زندگیمون و داشته نه ذات و جوهرشو ازنظر شما چی هستیم ؟؟؟ 

منظورم اینه که چی جور موجوداتی هستیم ؟؟ 

جناب شما که آدمی رو به عقل و اندیشه انسان می دونید فکر نمیکنید بی نصیب فلمداد کردن  زن ازاین مقوله یه مقدار بی انصافیه  ؤ

شما که زنارو موجوداتی می دونید که خدا صورت انسان و بهشون داده تا خاطر جناب مرد از مصاحبتشون ملول نشه مگه معتقد نیستید « فاقد شی معطی شی نمیشه »  

یک سوال : چطور از موجودی بر سیرت غیر انسان ء انسانی چون جناب شما پا به هستی می گذاره ؟ 

حتما خواهید گفت جناب « من » محصول مشترک هستم  

بازم مشکل و حل نکردید  

چون مجبورید ازاین قانون که « نتیجه تابع اخس مقدمات است » دست بشویید که فکر نکنم بشه .

نظرات 2 + ارسال نظر
حسنا چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:26 http://danesh4000.blogfa.com

salam bano! doa konid barayam..

طلبه ضد چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:41 http://talabe7.blogfa.com

:(((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد