... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

خط خوردگیهای زندگی

برداشت ۱: 

اولش که ازمیدون سپاه به سمت جمکران راه افتادیم شادی عید امامت  عطر وجدآوری  رو در فضای ون خاکستری رنگمون پراکنده می کرد  

 اما همینکه چشمها در تاریکی مسیر جمکران غوطه ور شدند  موج موبایلهای بچه ها جذرو مد دلهارو برانگیخت 

 همه در خانه سکوتشون دنبال گمشده ای می گردند  

 آقا جون دلم گرفته مثل آسمون پاییز .....

  

                <<< تودلم یه دنیا حرفه که میخوام بگم براتون  >>>

                                       تو بگو به من کجایی تا ببوسم خاک پاتو ....  

 برداشت ۲: 

درب شماره ۶ جمکران : 

نقطه صفر مرزی  

هوای دلها به سرعت تغییر می کنه  

سامانه ای بارش زا ازراه می رسه و اشک سرزمین وجودت و زنده میکنه  

چشمت که به گنبد سبزش می افته باور می کنی آرزو تو  شنیده  

                          

                           «تو قدم به چشم من نه بنشین کنار جویی  »

 برداشت ۳: 

 اینجا درست در ثانیه توجه ء گذشته خودتو  در قامت یک مقدمه بریده ازمتن می بینی  

اینجا همه متن ها حاشیه نشین می شند  

زیر این گنبد 

 خط خوردگیهای زندگی بهتر معلوم میشه  

کمی دقت کن !  

انگار تنها پاسخ درستت خلاصه میشه در یک سلام که ازمشهد تا جمکران با خودت سوغات آوردی  .

آقای خوبم  !

چواب سلام واجبه !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
سودا یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 23:19

salam matinhai soma ra xandam xeyli kohb ast galamı kohb darıd umyıd damrdar ayanda az an ıstıfade konıd az xodaı mutal be sohma muafagıyatlar arzu mı kohnam

از نظرت متشکرم

حسنا دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 13:46 http://danesh4000.blogfa.com

سلام بانو!!
دلم را باز هوایی کردی با این پستت...بردی مرا به تنهایی ام توی جمکران...به آرامش محض و ...

وصف العیش نصف العیش

زهرا دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 20:42 http://tsar.blogfa.com

سلام
جدایی ها عبور رو به من آموختند به همین دلیل دلمو هیج جایی جا نمیزارم .حالا فکر میکنم دل از همراهیه من ،ومن از همراهیه دل هردو شرمنده ایم گذر هامون ساکت وعشقهامون بیرنگه تا بشه در هر محیطی تاب آورد وجا نزد .دلم برای بهانه میگیرد......

تبریک عرض می کنم
این روزا گذاشتن و گذشتن با مقیاسهای معمول بی کلاسیه
ولی تو مرام ما که یکی از مولفه هاش « موتوا قبل ان تموتوا » است توصیه دوستانه اینه که :
بمیر قبل ازاینکه بمیرانندت ( ازگفته های شهید بزرگوار آوینی )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد