... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

آیا چیزی به نام حق دیگری واقعیت دارد ؟؟

از فیلسوفان و فلسفه تاریخ عذر میخوام که پا تو کفش نظریاتشون می کنم ولی به نظرم

بعضی روزها به قول قدیمی ها خیلی نحس اند !

خودتون قضاوت کنید

چهارماه از مهلت انجام پایان نامه ات گذشته و تو تازه منبع شناسی کردی .

 هرآ شنایی که بهت می رسه پیوست سلام علیکم خودش چند مسولیت دو فوریتی تقدیمت می کنه ازجمله یک جلسه کاری وسط روز که مجبورت میکنه بقیه کارهاتو بااون مچ کنی

صبح روز قرار بدلیل سنت حسنه بدقولی برای اطمینان از تشکیل جلسه تماس می گیری ، که با کمال تعجب بهت خبرمیدن جلسه تشکیل نمی شه

و اصلا  لزومی نداره امروز تشکیل بشه

و میشه یک روز دیگه هم اونو برگزار کرد

و دیگر هیچ

خدا حافظ .

تو که حالا اعصابت به نقطه جوش رسیده  سعی می کنی با هر ترفندی که شده خودتو آروم کنی

دراین گیر ودار متوجه جلسه عصر میشی

 با مسول مربوطه تماس میگیری یا خاموش است یا در دسترس نیست ، فکر کنم در دنیای من پیش بینی ناپذیرش داره سیر میکنه .

درهمان حال که آتشفشان مجسم شدی الله اکبر موذن سردت میکنه

 به توصیه اصل نمی دنم چند مهارتهای زندگی سعی میکنی این موقعیت و بپذیری و تا ساعت دو منتظر جلسه بمانی

ساعت دو به محل قرار می رسی  ولی اثری از اهل جلسه  نیست

خدایا

رب اشرح لی صدری و یسر لی امری

خدا ...

خدا ...

راستی هفده ربیع !

پیامبر رحمت !

انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق !

خوب که فکر میکنم می بینم روزهای خدا مقصر نیستند مائیم که ماهیتشون و میسازیم

... دلم گرفته

می خواهم ببارم

مثل آسمون دیشب که دور از چشم همه  تا صبح گریه کرد

میخواهم داد بزنم

مثل آسمون دیشب شاید فردا آروم بشم .

نظرات 3 + ارسال نظر
حسنای پشیمان شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 http://danesh4000.blogfa.com

سلام رییس!
آی ام سو ساری!! اوکی؟؟
بچه زدن ندارد...خاموشی من خودش آمد...دست من نبود...

خاموشی شما هم که همش بی موقع شیرجه می زنه .

همون حسنای پشیمان قبلی شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 http://danesh4000.blogfa.com

من هم تا خود صبح با آسمان بیدار بودم...

چه تفاهمی !!

سکینه یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 http://www.vahdat313.persianblog.ir

. . . . . .¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶

دوست خوبم سلام.
ممنونم از حضور گرم شما... (( :
براتون آرزوی موفقیت دارم.
التماس دعا

دوست خوبم
علیک سلام
منم براتون آروزوی موفقیت های روزافزون میکنم
چوب کاری نفرمایید
حتما از وب تون دیدن می فرمایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد