... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

چه بی رحمانه پیش چشمم می کاهد  

 و در شیارهای قانون علیت ذوب می گردد  

همراه فرسایش او می لرزم و با تمام قامت فرو می ریزم  

باور نمی کنم دستانی  که  مرا حس هستی بخشید   

حالا خود سوار ثانیه های نیستی  گشته 

باور نمی کنم !!

نظرات 6 + ارسال نظر
خسروی جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 00:24 http://molaght1.blogfa.com

با اینکه کمتر نوشته ای سر ذوقم می آورد اما،یه کامنت پر مغزی رو که خوندم چشمهام گرد شد...نویسنده اون رو که تعقیب کردم به سلطان سرای با صفای«..آخر دل شدم»رسیدم،حالا دیگر شدیدا سر ذوق وحالم...تصمیم گرفتم با افتخار اونو لینکش کنم تا هر چه بیشتر در دسترسم باشد تا هروقت کهنگی ها ملال ایجاد کرد با خوندنش سر ذوق بیام

از لطف نظر شما متشکرم

حسنا جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 http://danesh4000.blogfa.com

فرقی نمی کند که باور کنی یا نه...این علیتی که رخنه کرده توی تار و پود زندگی...یادت باشد که همیشه علت های فرامادی هم وجود دارند..
فرق می کند که باور کنی یانه...عزیزی به من گفت که شفا گرفته ای فقط خودت باور نداری..و من ماندم که چه طور می شود باور داشت..چه طور می شود باور خواست..چه طور می شود؟؟...؟؟
هر پایان آغاز دیگری ست...دستانی که به تو حس زندگی داده اند...زندگی را به تو ..فقط به تو نداده است...زندگی امانتی ست که باید جریان داشته باشد...توی این دنیا..باید ریشه بدواند توی آدم ها..باید تکثیر شود توی فکرها...وای فکر کنم که قاط زده ام..بای.

حسنا جون !
متشکرم
ناله من از اقتضائات طبیعی علیت بود
ولی خوب
فهمیدم اصل علیتم یکی از ابزارهای امتحانه
اصلا همش امتحانه
امتحانی که هیچ تنفسی بینش نیست
و دراین میان نمره من ؟؟؟؟؟

navak جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 15:03 http://navakahmadi.blogfa.com

سلام لیلا خانوم
خوشحال می شم به وبم سری بزنید
ناوک

سلام
به روی چشم
سر زده ام
سر می زنم
سر خواهم زد

سبزه شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 19:07 http://yaghut.blogsky.com

سلام
وقتی پیش شماتون پست جدید رو خوندم گفتید چه بی احساس .برا اون لحظه معذرت میخام .ولی راستش خودم دوست ندارم کسی بخواد واسه عشقم با هام همدردی کنه اون عکس العمل مبتنی به این اصل فکری بود گفتم بگم نگید نگفتی.

یه چیزی تو مایه های توجیه بود نه !!!!!!!!!

فضیلت شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 20:11 http://www.yaghut.blogsky.com

باور کنید همه ما سوار این ثانیه ها هستیم یعنی بودیم ،از وقتی که مسافر زمان شدیم

بله
ولی این واقعیت و در وجود دوم شخص و سوم شخص بیشتر حس میکنیم
متاسفانه !!!!

رهگذر پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 13:11

بله قانون جاذبه بار دیگر اثر کرد مجذوب نوشته ات شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد