... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

تهی از حس بودن !

حس سخن گفتن

حس نوشتن   

حس نفس کشیدن  

حس راه رفتن  

حس کتابخانه رفتن  و.....

نیست  

 تمام من مچاله شده  !!

تعطیلات حواس کلی از کارا تو عقب انداخته   

زمان به سرعت می ره  

ولی تو تعطیلی  

درو باز میکنی شاید   

که احساس هوایی بخورد  

ولی بهارهم امروز به یک تابستون گرم انقلاب ماهیت داده 

اونقدر که احساستو می سوزونه  

جلزو ولز دل بالامی گیره  

بیا و درستش کن  

انگار چاره ای نیست  

اللهم اشف کل مریض  

آمین  

نظرات 3 + ارسال نظر
اسماعیل یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 13:00 http://toloeeshgh.blogsky.com

سلام لیلا جان خیلی زیبا بود عزیزم شعر زیبای نوشته بودی
امیدورام که همیشه تو زندگیت در مانده نباشی به من حقیر هم سری بزن ممنون
بازم بنویس راستی شمارو هم لینک کردم عزیزم

حسنا دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 http://danesh4000.blogfa.com

تازه شدی مثل من گلم...
شب ها فقط بیهوشی می تواند نجاتم دهد..خدا را شکر که نعمت بیهوشی را آفرید..تا کات بخورم به فردا ..و مرور شوم توی ثانیه هایش..

مسئله اینست بودن یا نبودن

مهربانو سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:10

سلام لیلا جان قشنگ نوشتی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد