... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

سال نو خوش

 

یا محول الحول والاحوال  

حول حالنا الی احسن الحال 

درخواست همیشه همراه دانائی است  

اما همیشه موقع سال تحویل در تفسیر احسن الحال گیج می زنم  

اگه به قول شاعر : 

نگهدار من آنست که من میدانم              شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد  

تنها می گویم : 

حول حالنا الی احسن الحال  

آمین  

<<سال خوب و خوشی داشته باشید >>   

نظرات 2 + ارسال نظر
خسروی سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 15:29 http://molaght1.blogfa.com

عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوست شان داریم،سلامی بکنیم.
نام شما در اندیشه ومهرتان در قلب ماست..ایام به کام و عزت مستدام

سلام
متعاقبا عید را تبریک گفته سال توام با موفقیتی را برایتان آروزمی کنم

سید حبیب سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 18:20 http://swallow2008.blogfa.com

سلام بر لیلا!
عیدت مبارک ان شا الله سالی پر از موفقیت رو پیش رو داشته باشی.
آپ خیلی جالب بود.
تا اپ بعدی ات بای بای

وسلام برسید حبیب
عیدشماهم مبارک سال سرشار از همت و کار مضاعفی را برایتان آرزومندم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد