... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

زندگی سراسر رونده بودن

زندگی  =  دیدن, دل بستن  

                           و  

                               گذاشتن , گذشتن !! 

         

                                 >>زندگی معادله جذب و دفع مدام<< 

 

* دل بستن بیش از ظرفیت رکود ,درجازدن و گندیدگی

           * دفع بیش از حد ضایع کردن امکانات و استعدادها ومردگی

 

میشود رودبار بود  

                   مرداب بود  

                                 یا کویری لم یزرع

نظرات 6 + ارسال نظر
فرزاد متینی نژاد شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 21:47 http://farzadmatin.blogsky.com

سلام و سال نوی شما مبارک
قبول دارم بله زندگی مساوی هست با هرچیزی این مساوی نهایتی ندارد
موفق باشید

هانا شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 21:48 http://www.my-life.blogsky.com

مرداب از همش بدتره. امیدوارم همیشه رود باشی و زندگی در تو جریان داشته باشه.

[ بدون نام ] یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:21

ولی برای من ایده همان دغدغه ذهنیم هست و بس
خیلی حرفها و سوژه ها برای طرح در وبلاک دارم ولی همیشه اونی که دغدغه گشته تبدیل به یک پست گردیده است
شاید چون فرصتم برای وبلاک تقریبا به اندازه تایپ مطلب است نه بیشتر نه کمتر///////

خود این مطلب شما یک ایده است / با تیتر - دغدغه های کیبوردی/

البته شاید از نگاه یک خبرنگار

ممنونم که در این روزهای بهاری بی کامنتی سری هم به ندارها زدید


بازم به وبلاگ پایین شهری بایید



اما نرم و اهسته.

ل.حیدری دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 15:37

سلام سال نو مبارک دلم براتون تنگ شده مگه قرار نبود هفته دوم تشریف بیارین پس کجایید؟ مثل اینکه اونجا خیلی خوش میگذره.

سوغاتی فراموش نشه

سلام
سال نو مبارک
سوغاتی یادم نرفته ولی وقتشو نداشتم
فکر کنم نتیجه هردویکی بشه
ولی یک قنوت دعای مفصل هنگام سال تحویلپست کردم به آسمان که امیدوارم جوابش همین روزها بهتون برسه
موید باشید

خسروی سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 14:32 http://MOLAGHAT1.BLOGFA.COM

گل][گل][گل]تقدیم به شما
آپم اگر قدم رنجه کنید منون می شم

حسنا چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 http://danesh4000.blogfa.com

به قول اقای الهی قمشه ای ...باید خودمان باشیم...نه کم ...نه زیاد..

آقا اجازه خودمون چندکیلو یا کیلومتر یا میلی متر یا متر مکعب یا ... هستیم ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد