... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

آرامش ناب

وقتی همه علتها عقیم می شوند   

 ازویرانه یک دل شکسته « طلبی ناب » متولدمی شود ؛  

                جوانه میزند ؛   

                         قد می کشد ؛  

                               بزرگ  و بزرگترمی شود 

                                    و  دستش به آسمان می رسد  

آن موقع مرز آسمان و زمین برداشته می شود  

و تو درزمین آسمان را دربغل می گیری   

                ارمغان بوسه آسمان ؛یک وجود « آرامش ناب » گوارایت باد !

             گرفتم ساغری از دست مستی  

                           تعالی الله چه دستی و چه مستی

نظرات 5 + ارسال نظر
حسنا چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 http://danesh4000.blogfa.com

نور بالا می زنی...بانو!!!

فرق است بین فهم وبین وصل !
اون مقولاتی که شما فرمودید مال واصلین است نه من در جازده

سبزه چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 http://yaghut.blogsky.com/

سلام
من به این مرحله که برسم سرم رو میزارمو میمیرم
به این میگند آرامش از نوع نابش
فعلا خداحافظ

چیزی تو مایه های
آن را که خبر شد خبری باز نیامد !

فضیلت چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 21:03 http://yaghut.blogsky.com

سلام
نمی دونم چی بگم!
شاید به خاطر اینه که این چیزارو نمی فهمم و درکی ندارم!
باید خیلی جالب و آرامش بخش باشه!!!

شکسته نفسی نفرمایید !

سودا یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 16:30

سلام هم اتاقی خوبم خسته نباشید نوشته هایتان را خوندم خیلی الی است منتظیری نوشته های بعدی هستیم

علیک سلام دوست آذری خوبم
ولی بایدبگم :
اولا :نوشته های من عالی است نه الی ( البته به نظر شریف شما )
دوما : کدوم اتاق منظورتونه
سوما : چشم حتما خواهم نوشت
ودرآخر !
دعامیکنم فارسی رو مثل ترکی مسلط بشی
چوق ساقول

نگار یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 22:54 http://www.gangine-ehsas.blogfa.com

سلام خاله مهربونم
نمی دونید چقدر خوشحال شدم نوشته هام رو خوندید از شما ممنونم
چه عجب این وبلاک شما به اسونی باز شد
مطالبتون خیلی قشنگه اما من هنوز زیاد متوجه نمی شم خیلی سخته
ولی سعی می کنم با خوندنشون کم کم درکشون کنم فقط می دونم خیییییییلی قشنگه چون خاله من همیشه قشنگ می نویسن
خیلی دوستتون دارم
دلم می خواد زودتر ببینمتون
بازم به من سربزنید

سلام عزیز بهتر از جان خاله
منم خخخخخخخخخخیلی دوست دارم و مشتاق دیدارروی ماهت
ضمنا از خوندن مطالبت خیلی خوشحال شدم بی نهایت زیبا بود و درخور تحسین
وبتو لینک کردم تا هرروز بهت سر بزنم
میان ربنای سبز دستانت دعایم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد