... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

صدایی مدام درگوش وجودم نق می زند : 

ای مرغ چمن ازاین قفس بیرون شو                  فردوس تو را می طلبد مجنون شو  

یکی هست بگوید :

راه جنون از کجا می گذرد ؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سبزه چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 17:55 http://yaghut.blogsky.com/

آره
فقط باید قول بدین که تاآخرش هستین
چون این منطقه ی ارزشی به پشت کار زیادی نیاز داره
یه مسئله ی دیگه عقل کلا تعطیله
اگه میتونید دور مقوله ی عقل خط بکشید
یا علی

الان وقت تنگ است سر فرصت دراین باب باهاتون بحث خواهم کرد

مهدی چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 18:10

•سلام دوست عزیز راستش و بخوای وقتی وبتو دیدم خیلی نگران شدم
دلم یهو ریخت یاد خودم افتدم و "احساسی که به من می گفت خود را بکش"
من این کار و انجام دادم اما ناموفق
می شه لطفا به سمت اشتباه من حرکت نکنی و متوقفش کنی؟
دوست دارم باهات بیشتر آشنا بشم بیا پیشم

اینجاشو اصلا نخونده بودم !!!!!!!!!!!!
خیییییییییییییییییییییییلی برام جالب بود .
باید بگم :
هرکسی از ظن خود شد یارمن
ازدرون من نجست اسرارمن

حسنا چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 22:20 http://danesh4000.blogfa.com

خوب اومدید بانو!
هر کسی از ظن خود شد یار من!!!

البته نمی دونم این جناب مهدی از قالب به این نتیجه رسیدند یا ازمحتوا
ولی حسنا جانم :
فهمیدم بایدحضورمونو دردنیای مجازی حساب شده بسازیم
مارو بگو که خواستیم درباقیمانده عمر تحصیلمان یه تفریح سازنده داشته باشیم
درعالم تفریح هم باید بار رسالت را به دوش کشید
گاهی وقتا که یه قطره فرصت دست میده و به همسایه های دورو نزدیک مجازیم سری میزنم آه از نهادم برمی آید
حیف حیف ازاون همه میراث فاخر فکری و دینی و عرفانی که ذائقه فکر و روح نسل ما ازاونا بی خبر است .

حسنا پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 18:52 http://danesh4000.blogfa.com

خدا بزرگ ، خدا مهربان، خدا خوب است...تو خوب هستی و من خوبم و هوا خوب است..دلم اگر چه گرفته، اگرچه بیمار است..ولی به عشق تو چون هست مبتلا خوب است...

اللهم اشف کل مریض
الهی امین

نگار جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 00:38 http://www.gangine-ehsas.blogfa.com

سلام بر خاله لیلای عزیز!
از این که مرتب بهم سر می زنید و هوای منو دارید ممنون
و از اینکه وبمو به دوستاتون دادید بازم ممنون
از اینکه منو تشویق می کنید ممنونتر
مطالبتون رو مرتب می خونم فکر کنم کمی قوه درکم بهتر شده
دیگه لازم به گفتن نیست خیلی قشنگه
منتظرتون هستم

خواهش میکنم
قابلی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد