... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

اعتکاف p

این روزها فایل p گیج گیجم ساخته  

سرگیجه p  بهانه روستای کهک قم را درمن می سرآید  

قطعه ای اززمین خد ا که لطف آسمان را به دامن عقل صدرایی ریخت  

لب های خشکیده کنجکاوی ام را دخیل دو امام زاده کهک می نمایم : 

همانجا که گره های صدرایی یکی یکی با انگشتان توسل بازگردید , توشه سفرهای چهارگانه اش پس انداز گشت و تشکیک را به انتها رساند  .

الله اکبر , دو رکعت نماز نیاز  

الله اکبر , دو رکعت نماز نیاز فهم  

الله اکبر , دو رکعت نماز نیاز وجود , همان اگزستنس فلسفه های بودن  

 حالا دیگر بهتر از چندین واحد درسی , روش شناسی حکمت صدرایی را آموخته ام : 

معرفت جوششی است , باید دل را کند تا به گنج حقیقت رسید  .

با همسفرم نذر می کنیم ! 

نذر یک اعتکاف p   

کهک ..... 

شاید جبل النور .... 

تا مگر  درد حیرت دوا گردد و نوش داروی یقین  قبل از مرگ ایمان به دست آید . 

 بیا ساقی !

بده می می که تامی جان دهد مارا

نظرات 5 + ارسال نظر
حسنا شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 http://danesh4000.blogfa.com

بانو سلام!
میی در کاسه ی چشم است ساقی را بنا میزد...که مستی می کند با عقل و می بخشد خماری خوش...
شاهدش این است.: نگویمت که همه ساله می پرستی کن....سه ماه می خور و نه ماه پارسا می باش...
به گمانم نذر را باید زودتر انجام دهی....این سه ماه می پرستی را...
ایمانت را توی دستت بگیر...مواظب باش این قطره های دوست داشتنی را..

هر چیز رو تجربه کردم جز می پرستی ولی انگار چاره ای جزاین نیست آخه اینبار رئیس العقلا جناب صدرا مذهب عشق و توصیه کرده
البته فکر نکنم اهل این برنامه ها باشم یعنی گروه خونی من منفی می خوری و می پرستی و .. است
ولی بهر حال سه ماه که خیلیه سه روزش و هستم

زهره شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:08

سلام
مگه همه اونایی که درد حیرتشون دوا شده رفتن کهک و جبل النور؟
نمیشه اون گره هارو روی هر نقطه از زمین با توسل باز کرد؟
من که فکر می کردم میشه؟!
راستی یه سوال خیلی وقت پیشا کرده بودم ٬جواب ندادین.
پرسیده بودم منظورتون از سواد چیه؟(در مطلب مرز فردیت زنانه)
یه سوال دیگه هم دارم٬آیا خانواده هایی که مرد سالار اند به خاطر بی سوادی زن است؟
کم نیستند زنان باسوادی که خانواده ای مرد سالار دارند؟(با سوادی که من می گم هم از لحاظ فهم ودرک است هم تحصیلات و هم فرهنگ)
سوالات همه رو تقریبا جواب می دید٬آیا سوال من اینقدر نا مفهوم بوده نا مفهومتر از مطالب شما که جواب ندادید؟

قبول
جبل النور و کهک که مطرح نیست ولی حالا عشق این بیچاره ها اینطور کشیده شما به بزرگی خودتون ببخشید
ضمنا اونجا حال و هوای صدرا رو داره
راجع به سوالتون هم ببخشید پوزش فراوان دارم حتما جواب میدم ولی حالا وقتش نیست اون مطلب و بخونم ببینم چی نوشته بودم سرفرصت جواب خواهم داد
و سوال آخرتون باید بگم :
نه الزما مرد سالاری عاملش بی سوادی زن نیست اما شاید مقبولیت بخش با زتولید نظام مردسالا ر باشد .

اوا شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 16:59 http://www.alachightanhai.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبت زیبا بود

نگار شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:21 http://www.gangine-ehsas

سلام خاله جونم
آره می دونستم برا غیابتون دلیل دارین
ممنون که اومدین
نه بابا لطف دارین هنوز تا پیشرفت خیلی مونده
آپتون هم عالیه
نمی دونم بهتون گفتم که ایمیل آدرس برا خودم درست کردم
zohrekazemi12@yahoo.com
من مال شما رو بلد نیستم اگه می شه برام بنویسین
یا علی مدد

ایمیل مورد استفاده دروبلاک باید بازکنم
حتما تقدیم خواهم کرد
حق یارت

ستاره... یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 http://sobheomid5000.blogfa.com

سلام ! وبلاگ جالبی دارین. از آشناییتون خوشوقتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد