... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

سه اس در سه اس ...

به بهانه سه اس آخر ... اندرونی

۱- آنروز, بحثهای پژوهشی گروه حاشیه سیاسی پیداکرد ... سراز توقعات جورواجور از ولی زمان درآورد ... گفتم : به قدری که مایه میگذاریم انتظار داشته باشیم ... انگار نچسبید .. حسنا ازهرم هستی مدد گرفت ؛ ... وه که عجب به من چسبید  : ولی مزه اش  در التهاب بحث گم شد ... 

 

2- بعد کلی کل کل تو جلسه ؛ تنها یک پیاده روی مثنوی آلود کیف تو کوک میکرد و بس ... والبته کیفش اونقدربود که یارخراباتی ما رو یکراست به آغوش لطف رضا بکشونه :  

گفتم شور بخواه ... گفت : شعور درشور و شور درشعور میخواهم ....  

خبرش آمد : ... به آب... به آیینه ... به نور قرآن .. به بوی رسول .. به شور .. به شعور... دعایت کنم دعایم کن . ...

 

3- 3:30 PM , درست در نقطه خال فایل P  , مزه هرم هستی اش ذائقه مو بیدارکرد ... صداش داد یارو برافروخت :  

                       ...ای بابا شما هم که چه قدر با فاصله می گیرید! ناامیدم نکنید !!   

4-  گفتم بابا:  جر سیاسی مزه حالیش نیست ... مزه کشه ... مگه دست غیب خلوتی بده مزه ها را بچشی و.....

اوکی بچه که زدن نداره  , انقدر غزق احوالات شیخنا الغزالی شده اید که .. حتی ادبیاتتان صیرورتیده .. 

سه اس از یک  خراب آواره مجنون تبار

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:19 http://be3tboy.mihanword.com

سلام

بهترین لینک باکس ایرانی برای درج لینک یا بنر سایت یا وبلاگ شما لطفا اول کد لینک باکس من را در سایتتون قرار بدین بعد به من خبر بدین تا بنر یا لینک شما را در لینک باکسم قرار بدم

منتظرتم حتما کودو بزار تو سایتت ممنونت میشم
آدرس لینک باکس من
www.bestLB.Mihanblog.com

با این کار بازدید سایتتان بالا میرو
منتظرت هستم دوست عزیز

محمود احمدی نژاد پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:56 http://WwW.DR-AHMaDi-NeJaD.BLoGFa.CoM

سلام
۲ بار خوندم! سر در نیاوردم!
ولی موفق باشی...

به امید یکژارچگی امت
یا الله

خسروی شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:28 http://MOLAGHAT1.BLOGFA.COM

سلام و عرض ادب و ارادتاز باب حق همسایگی دیوار به دیوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد