... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

اندراحوالات پایان نامه درهفته ای که گذشت  

(فقط خداکنه استاد راهنما گذرش به این حوالی نیافته ) 

 

یک فصل تفرج صنع ... بهتره بگم غوطه ورشدن تو مثنوی ... مشکل ازاونجا شروع شد که در زنگ تفریح نوشتن فایل p , ما خواستیم تفریحی کنیم که آقا اسیر شرح دل شرحه شرحه از فراق مولوی شدیم ، شنبه شب های شبکه چارهم با برنامه معرفتش، دراین بین مزید علت شده  حسابی !  

یک بخش گوناگون ... فرهنگ , سیاست , اجتماع , خانواده ... و انصافا مفید.  

یک پاراگراف غصه پایان نامه  

یک خط خود پایان نامه   

...کسی چه میدونه شاید اگه بجای غزالی شغلم شوربا ( این کلمه رادرعمرم ننوشته بودم ولی خیلی شنیده بودم ) ، برادر عارف شو ، منظورم احمد غزالیه ، انتخاب میکردم میشدم یک مثنوی پایان نامه . 

البته حالا هم همچین عقب نیستم ، آخه قبض و بسط فایل p  رو اگه بنویسم رو دست قبض وبسط جناب سروش خواهم زد .

نظرات 4 + ارسال نظر
حسنا یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:57 http://danesh4000.blogfa.com

سلام بانو!
استاد راهنما که دیگه فکر کنم کنار اومده با حال و روز شما..مثنوی و بچسب که خربزه آبه!

چشششششششم !
اصولا میدونی چون تعطیلی دولتیه مامجوز این کار و داریم دیگه چ
وقتی تعطیلیه همه چیز باید همه چیز باید تعطیل باشه

محمود احمدی نژاد دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 http://WwW.DR-AHMaDi-NeJaD.BLoGFa.CoM

سلام
از اینکه میبینم روشنفکرانه موضوع رو دنبال میکنید،خوشحالم و بهتون تبریک
میگم.از اونجایی که خیلی ها (!%99) زبان شیوا و قلم روانی دارند،مجبورم
به این دلایل و تنبلی،از وب و مقالات مربوط به این مقوله،استفاده سرشار!
بکنم.
بنده معلم هم هستم! دکتر هم هستم! ; دکتر محمود احمدی نژاد!!!
---
منظورتون از فایل P همون PDF خودمونه ؟ اگه از اونهاست که خدا مخترع و
رواج دهندشو رو زیاد کنه!

به امید یکپارچگی امت
یا الله

فایل p
یک فایل ورد محتوی تمام فیشهاو نوشته های مربوط به پایان نامه بنده است که تقریبا نزدیگ یک گیگ از هارد پانصدی این لب تاب را دربرگرفته است .
پی دی اف هم هنوز نکردمش

یک اعتراف :
من بخشی از قسمت اول نوشته شما رو نفهمیدم !

مسیر عشق دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 http://koraim.blogfa.com


سلام
.....خیلی نگرفتم

قضیه رو دست داشتن یک پایان نامه است که به انحاء مختلف هرروز از حال و هوای نوشتنش می زنی بیرون

دعا بفرمایید ما مثل بچه آدم بچسبیم به این پایان نامه و کارشو تموم کنیم
آهان !
چون از غزالی و برادرش گفتم بهتره اینم بگم که شفاف سازی بشه :
موضوع پایان نامم درباب ایمان گرایی ابوحامد غزالی و گیرکگارد همون فیلسوف اگزستانسیالیست است .

فهیم سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:44

اگر دردم یکی بودی چه بودی

درد بی دردی علاجش آتش است !!
خدا روشکر کن درد داری
دعا کن عزیزم که درد بدرد بخوری خدا به هممون بده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد