... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

ویروس دقیقه ها

این دقیقه های ویروس زده ی تهیدست  

چه بی دقت می دوند ! 

و تو ... 

دراین قحط درنگ دقیقه ها  

ناباورانه  ...

تابوت امکانهایت را به شانه زمان می بخشی !؟

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا حسین زاده دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:25 http://kabotarechahi.persianblog.ir

لیلی از شوریدگی خسته است و از دعای مجنون برای افزایش عمرش باور کن عزیز!!!!!!

لیلی اگه لیلی است شوریدگی را ترک نخواهد کرد باور کن عزیز

محمود احمدی نژاد دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:32 http://WwW.DR-AHMaDi-NeJaD.BLoGFa.CoM

سلام
امیدوارم شما هم پایان نامه تون رو به سرانجام برسونین و مثل من،روزی دکتر
بشین!!!
فقط یک روشنفکر و حقیقت جو، همچین اعترافی میکنه.
من یک DVD دارم که ایکاش میتونستم اون رو برای همه بفرستم...
تو این DVD همه چیز بصورت شیوا،کامل،و.... بیان شده،باور کنین تاحالا بالای
20 تا برای دوستان و اقوام رایت کردم و عجیب طرفدار پیدا کرده...
توصیه میکنم *( فتنه شیطان یا شیطان شناسی آقای رائفی پور )* رو حتما
گیر بیارین و دیدتون رو به دنیا و دین عوض کنین...
من فایل PDF رو براتون میزارم تا کل این مطالب رو دانلود کنین

یه امید یکپارچگی امت
یا الله

متشکرم

حسنا دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:18 http://danesh4000.blogfa.com

بانوی اشراقی سلام!
بانو..به اندازه ی این لحظاتی که می نشینیم و از شیخ صنعان می گوییم و دختر ترسا..یا برنامه ی معرفت آقای دینانی را دوباره مرور می کنیم..از زندگی ..از حیات خوشحال نبوده ام..
لابد این لحظات به واسطه ی دعای کسی برایم مقدور شده اند..وگرنه من همانم که بودم..
این لحظه ها..نا مکررند..

یادت هست از زندگی گفته بودی ؟!
زندگی را درهمین نشستن ها یافتم !

باید اعتراف کنم من هم این لحظات از عمرم حساب نمیشه !
خدا برایمان نگه دارد این بزم انس را !!

مسیر عشق چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 http://koraim.blogfa.com


سلام
چه تعبیر زیبایی از گذر زمان کردی
من همیشه به همه هم میگم خودم هم این اعتقاد را دارم که لحظه ها زندگی را میسازند
چه برای سقوط وچه برای سعود
پس باید مواظب لحظه ها بود بهترین وجه باید استفاده کرد

الفرصه تمر مرالسحاب !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد