... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

یه پست آبکی و آبکی ..

گفته  بودم  :

در جستجوی آبی گوارایم ...

بچه های خوابگاه  هم , دیشب  سر میزشام , شرط دوستی رو بجا آوردند و با تقدیم ده بیست لیوان آب گوارای تگرگی سنگ تموم گداشتند .

منم به حکم  من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق  ...

شایدم بنا به توصیه جناب مولانا  :  

چون که با کودک سروکارت فتاد *** پس زبان کودکی باید گشاد
دعوتشون کردم داخل محوطه , کنار شیر آب روان و حسابی از خجالتشون در آمدم .....اصلا

فکر نمی کردم مستعد این همه بچگی باشند و باشم ...

چه میشه کرد وقتی یه پست آبکی و آبکی میزازی , خوب , حتما باید تبعاتشم بپذیری  , ا ز قدیم گفتند :

ازماست که برماست !

ولی خودمونیم می گن : کودکی زیباست  ,اما کودکی در جوانی زیباتراست .

خدایا کودکی هامو ن و هیچوقت از ما نگیر ... الهی آمین

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا مراد یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:48

سلام
آقا دیشب با کلی جیغ از زیر زمین ککککککککککککککککه همون آشپز خونه است
متوجه آب بازی حضرات علیه شدم
فاطمه و گلسون خودشون رو به جمع آبزده رسوندنو خلاصه ی کلام آبکی شدن
من با وسایل موبایل ور میرفتم که سراغم اومدن
وای چشمتون روز بد نبینه
مجبور شدم با جیغ از حریم خصوصیم دفاع کنم
همون شیوه ی رایج زنانه نه دخترانه
یعنی آخرش من یکی نخیسیدم
همین

VpnServ Group یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:42 http://www.vpn-serv.in

وی پی ان سرو ، قدرتمندترین سرویس ارائه دهنده خدمات "وی پی ان" با قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته . آیا نمیدانید "وی پی ان" چیست ؟ توضیحات تکمیلی را از سایت ما مطالعه کنید : www.1.vpnserv.info

فضیلت یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:01 http://yaghut.blogsky.com

سلام
کودکی دنیای قشنگ و زلالیه به نظر من بهتره بزرگتر ها از بزرگی شون استعفا بدن بیان تو کودکی!

حسنا یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:56 http://danesh4000.blogfa.com

نمی دانم چرا وقتی من هستم کودکی تون ..گل نمی کنه..جای من خالی!

همه صفای کودکی ما که بانو با شما متجلی شده و میشه !

اگه ازاین نوعش و میخواهید در خدمتم
هروقت تشریف بیارید
ولی گفته باشم امروز تموم استخونهام جون حسنا درد میکرد پاک زمینگیر شدم آخه ناجونمردانه بهم حمله شد اونم با اب یخ یخ

زینب خلیفه دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:54

نوشته شما قشنگ بودوری بیوتی فول بود
خوشم اومد

متشکرم زینب جون ..
اشالله فارسی ات قوی بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد