... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

از هستم دکارت تا هستم اقبال !

کتاب « فیلسوفان عشق  : اقبال و کیرکگارد » نوشته غلام صابر را می خواندم نکته های جالبی داشت : 

اقبال :   « من هستم چون عشق می ورزم » 

 

دربود ونبود من اندیشه گمان ها داشت  *** ازعشق هویداشد این نکته که هستم من  

اقبال همچنین معتقد است :  

                    شورعشق در هرچیزی نهان است... 

                                              ... عشق خود را تعلیم میکند .

نظرات 3 + ارسال نظر
حسنا یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:00 http://danesh4000.blogfa.com

و از هستم اقبال ... تا هستم حسنا جون!

منتظریم بشنویم این هستم شما را !!

حسنا یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:01 http://danesh4000.blogfa.com

عشق هم همواره در حال شدن است..غلیان و البته ترمیم!

از نظرت یک سوال برام پیدا شد :
آیا عشق اشتداد داره یا ثابت است ؟!
این هم زحمتش به دوش خودت حسنا جون آخه سخت درگیر کیرکگارد شدم ...

fatima zahra دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:50

yea is true I'm with u bcos ur saying trueth love is everthing is love

tnk U

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد