... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

یک دل ٬‌یک دنیا هوس

دیکته های هوس ٬ دفتر دل را سیاه کرده اند  

باید دلی خرید ٬‌صاف صاف..  

خالی از حتی یک خط سیاه  

تا کلمات هوس در نورانیتش گم شوند  ؛

آنگاه فطرت ٬ انسان را نقاشی کند .

نظرات 4 + ارسال نظر
حسنا یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:59 http://danesh4000.blogfa.com

هر کسی کو دور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش

معنوی دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:59 http://manavi.blogfa.com/

سلام
اعیاد مبارک
حتما شما با دست دل ضمیر پاکتان را نقاشی می کنید
با همه رنگ های خدای

ولی واقعی

کامنت های شما واقعا جالبا

متشکرم اعیاد بر شما هم مبارک

نظر لطف شماست

پریسا سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 http://parisaam.blogfa.com

سلام لیلای عزیز . مرسی که اومدی . لطف کردی کامنت گذاشتی
بازم منتظرت هستم عزیزم

خواهش میکنم عزیز... حتما بهت سر خواهم زد

حقانی فضل سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 http://nokte.parsiblog.com

سلام
متاسفانه یا خوشبختانه برای هر کس یک دل بیشتر نیست و بازار دل فروشی نداریم. با همین که دارید بسازید. البته می‌توانید آن قدر بسابیدش تا مثل اولش بشود. قول می دهم بشود.
در ضمن در مورد نظرتون تو وبلاگم عرض میکنم هذه بضاعتنا

اینم یه دیده ...
ولی معتقدم دل خریدنی داریم ...
ساییدن هم یک راهه ولی چرا نشه فورمتش کرد و یه ویندوز جدید نصب نمود... ویندوز اورجینال اورجینال ...

اصلا وقتی دلت خاکستر شد شاید به رسم ققنوس باز بدنیا بیاید... کسی چه میدونه ...

درمورد دریای ایمان هم ضمن تشکر فراوان ازشما .... درواقع اونچه که بیشتر انتظار داشتم حالا درست یا نابچا ش و نمی دونم این بود که درنقدهامون شتابزده عمل نکینم وزن اونایی رو که نقد میکنیم در نظر بگیریم ... درسته حرفشون یه جورایی با دیدگاه دینی ما سرسازش نداره ولی اونهایی هم که این حرفا روز زدند ادمای کم مهمی نبودند ... پس چه خوبه در خور ٬ نقدشون کنیم
...فکر نکنید عاشق فلسفه و فیلسوفان غربم .. چنانکه رسم معمول همین شده ...نه .. ولی به گفته مولا ی متقیان خیلی معتقدم که انظر الی ماقال و لا تنظر الی من قال ...
البته این یه انتظاره ازیک همسایه دیجیتالی که شاید زیاد باشه ولی به بزرگی خود ببخشید و نقصشو و اصلاح بفرمایید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد