... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

با خویش تا او ...

دراین کتابخانه نقلی  

لابلای تنفس این کتابها   

با حسنا معرفت ٬ قصه ارباب معرفت * را می شوییم و قصه ارباب تردید می نویسیم  ؛  

 

آیا تردید ما همون تسبیح ماست ؟! 

 

 *نام کتاب دکتر عبدالکریم سروش

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 http://www.poya110.blogfa.com

باسلام وخسته نباشید!
انشاء الله که به تمام آرزو ها تان برسید. یکی نه. شاهد اتفاقات سبز وخوشایند زیادی درزندگی تان باشید.

***
نام وبلاک شما را در ردیف پیوند های وبلاکم اضافه کردم . خیلی به جا ومناسب است که خوانندگان رازسبز را برسر خوان اندیشه وقلم سبزتان مهمان کنید.
ضمانا صفحه ای را به نام « شب چراغ » به شعراختصاص دادیم که دراین شماره شعری ازاستاد محمد کاظم کاظمی وسرکارخانم حسین زاده به چاپ رسیده است اگراهل شعر وادب هم هستید یاعلی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد