... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

...

 

.. تو مو می بینی و من پیچش مو !! 

 

بماند ........

نظرات 8 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:12 http://molaghat1.blogfa.com

چند احتمال:
۱:این یه جمله کری خونی برای کسی است که رمزی نوشته شده..و نخواستید بیشتر توضیح بدید که این از کلمه بماند پیداست و البته خود طرف که بخونه متوجه می شه
۲:با درخواستی که در پست قبلی برای افزایش ظرفیت برای مهمان کردن خدا داشتید و چون سریع الاجابه هم هستید پس دعایتان مستجاب شده و عوالمی را با چشم عرفان می بینید که دیگران نمی بینند
۳:دچار یک خلسه معنوی و صاحب یک تجربه معنوی شدید که این تجربه معنوی خودتون رو با این عبارات ناقص و نسبی و اعتباری بشری بیان کردید که دیگران را توان فهم این دریافتتان نیست
۴:کلا همینجوری یه حس شخصی را نوشتید
۵:من چون کلا آدم پیاده ای هستم از این جمله سر در نمی آورم
۶:کلا پست های شما چه فلسفی و چه عرفانی و چه آمیخته بهم حتی اگر کمی هم گیجم کند بی نظیر و هنرمندانه است و نشان ذوق و جولان فکری نویسنده اون داره
۷:به دل نگیرید خواستم فقط یه مزاحی کرده باشم

حسنا سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:59 http://danesh4000.blogfa.com

ظاهرا علی آقا احتمالات دیگه ای رو فاکتور گرفته اند..از جمله:
1-لیلا خودش هم نفهمیده چی نوشته..برا خالی نبودن عریضه یه چیزی نوشته.
2-لیلا تلاش کرده که بفهمه ولی احتمال این که خودش ندونه چی نوشته بیشتره.
3-لیلا دوست داره بدونه دیگرون( حسنا) چی می نویسه..و می خواهد سر از کار دیگرون(حسنا) در بیاره.
4-لیلا مغروق اگزیستنس کیرکه گارد شده..احتیاج به نجات غریق(حسنا) داره.
5-لیلا احتیاج به عینک داره.
6- لیلا احتیاج به عینک ته استکانی داره.
7-باید لیلا را از لپ تابش جدا کرد(پروژه در دست اقدام است)
8-لیلا چند جلسه ی دیگه برای درمان باید بره بهشت رضا.
9-...
n.قصد مزاح داشتم..به دل نگیر لیلا.

جواب احتمالات حسنا
۱و ۲ - خودت میدونی ما تا نفهمیم عمرا اگه بنویسیم
۳- شاید !
۳- نه ٬‌اصلا چنگی به دل نزد ٬ بهتر ازاونو قبلا تجربه کرده بودم
۴و ۵ - عمرا .... چندباری که توهم ضعف بینائی گرفتم و به پزشک حاذق پناه بردم بی خود بود ...گفت خدا رو شکر ازاین بابت مثل تردید هات کم نمی یاری هیچوقت ..!!بعدشم ولو نیاز پیداکنم عمرا اگه ته استکانی استفاده کنم .
۸- اینو درست امدی ... بهتره بگم از محتویات اون .. نینوا .. طریقت عشق ... وداع ... و ...
۹- همه عمر بره بهشت ..

خیلی خودتون و زحمت ندید .. خودم میگم :
این یه پاسخ دیپلماسی گونه است به سماجت برخی تقاضاهای زندگی که دست از سر ما بردارن .. همین ... چیزی مربوط به رنج انتخاب وازاین حرفا ....
خسته شدم چقدر احتمال بود !!

حقانی فضل چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:10 http://nokte.parsiblog.com

سلام ممنون از لطف و اظهار نظرتون
متکلمان مسیحی خیلی زحمت کشیدند وقعا من اینو قبول دارم خیلیش تو این کتاب نیومده حتی ولی این نافی زحمت متکلمان ما نیست ما مسإله خودمون رو داشتیم اونا مساله خودشون رو.
نمیدونم کتاب علل گرایش به مادیگری آقای مطهری رو خوندید یانه؟ ولی من در سرتاسر کتاب دریای ا یمان یاد اون کتاب بودم. چون آقای مطهری روی نکته مهمی انگشت گذاشته بود. نارسایی مفاهیم فلسفی و دینی کلیسا.
در مورد الهیات مسیحی قبول دارم که نگاه ساده اندیشانه ای بر ذهن و زبان خیلی از نویسندگان و گویندگان ما حاکمه. و این اختصاص به مسیحیت نداره متاسفانه ما در خیلی موارد دیگه بدون تحقیق و بدون شنیدن دفاعیات متهم حکم صادر می کنیم.

سلام
منهم سپاسگذارم
ولی فکر میکنم مساله ها نباید خیلی متفاوت باشند
مساله ها همه انسانی اند !!

مسیر عشق چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:36

سلام
خدا را شکر که پیچش مو میبینی

خدا را که شکر
ولی خدایا داد هم دارد ازاین بابت که یه وقت لای این پیچش ممکنه مدفون بشی حسابی !!

دعایمان بفرمایید

پریسا چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 http://parisaam.blogfa.com

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند...

بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز

پریسا جون
من همین گیر و همیشه دارم که اغاز نکرده به پایانش زوم میکنم
.. خیلی هم بد نیست شاید
اخه نوعی یاد اوریه که این اغازهای خودمون و جدی نگیریم اونقدر که توش غرق بشیم

ممنونم نکته جالبی بود ذهنمو به جوش اورد !!

یوسف چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 http://yousuf.blogfa.com

سلام
بعضی وقتها لازمه که فقط پیچش ها رو دید....
برای یوسف و فاطمه بر خوان رمضان دعا کنید...

براساس برداشت خودم :

سلام بر یوسف و فاطمه
سلام برعهد یوسف و فاطمه
سلام بر یگانگی یوسف وفاطمه
انشالله که من اوی هردویشان ابدی گردد .

پویا چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 http://www.poya110.blogfa.com

باسلام وخسته نباشید!
به فکر اونای که خیلی بارمز رموز وتوجیهات وتاویلات آشنا نیست هم باشد.
موفق باشید.

همیشه پلی بسوی مقصود نویسنده باید باشد ... لااقل دیدگاه هرمنوتیکی رایج اینو تایید میکنه ...

حسنا چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:22 http://danesh4000.blogfa.com

از اشتباه نوشتن شماره ها..معلومه که من احتیاج به عینک دارم!

وای خدای من

اون که عادیه عزیزم
اصلا مربوط به بینائی نمیشه اون مربوط به توجه است که الحمدلله ما همیشه در مثبت شصت درجه هپروتیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد