... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

مرا آن هست پنهانم آرزوست !

رمضان که میشه همه خدا دارند ... 

رمضان که میشه خدا جلوه گری اش زیاد میشه  ...

رمضان که میشه ولوله خدا در صحن هر دلی بپا میشه  ..

خدای یکی ٬ درنظریه و نظریاتش ٬ آشوب انداخته و مدام درتردد ذهن سنگین بال اون چراغ سبز حضور نشون میده  !

خدای یکی ٬ از وسط ذائقه دنیای اون فریاد میزنه  «این تذهبون »  ... به کجا چنین شتابان ! 

خدای یکی ٬  چوب دستش گرفته جلو خوردن و آشامیدن اونو بگیره  و خودی نشون بده  !

خدای یکی پای تخته سیاه نامه اعمالش ایستاده اسمشو مرتب تو لیست خوبان بنویسه! 

خدای یکی ٬ اما ..  دل برده ازاون چه دل بردنی  !!

تاب خواب و هوش روز میبره این خدا .. 

طرف ٬ با بو ی خدا ٬  با روی خدا ٬  حال میکنه حسابی  !!

دم دمِ تشنگیهاش ٬ سرشار از ساغر وصله  ..

 

مدامم مست میدارد نسیم جعد گیسویت  

خرابم میکند هردم فریب چشم جادویت  ..

 

تک تک سلولهاش پر از خداست  ...

 

دزدید ه چون جان می روی 

 اندر میان جان من  

سرو خرامان منی ٬ ای رونق بستان من  

ازلطف تو چو ن جان شدم       و زخویشتن پنهان شدم   

ای هست تو پنهان شده در هستی پنهان من  

 

..خدای  تو ٬ اما ..همون جرعه ایه که عمری در تقلای دستان تقاضایت به کام جونت نرسیده مدام از کفت میره ... 

 تو می مونی و حسرت وصل .. تو می مونی و یک عطش میل می ... تو می مونی و یک وجو د آه و فغان ...  

چون می روی بی من مرو  

ای جان جان بی تن مرو  ..بی تن مرو ..بی تن مرو

خداجونم  !

جرعه ای از خودت .....  

سرشارم ساز ...

نظرات 5 + ارسال نظر
معنوی چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 http://manavi.blogfa.com/

سلام
طاعات قبول
خوش ا به حال انان که توفیق دارند روزه بگیرند

امیدوارم ماه پر برکتی داشته باشید

حسرت می خورم کاشکی این ماه زود تمام شود

یا حق

معنوی چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:40

باز سلام

مثل اینکه دیگر چشمان من سیاه نمی بینند .

یا چشم من دیگر نمی بیند یا رنگ روز گار عوض شده


اشاره به غالب جدید ...

یاسر چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:37 http://ghalamodel.blogfa.com

طعنه می زنید؟!

باشه، ما هم خدایی داریم!

البته که خدایی دارید ... خود خدا براتون نگهداردش

Rafi چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:00 http://ava-sc.com

بله - هر که خدایی دارد و آنکه او را گم کرده باید بداند که راههای زیادی است برای رسیدن به خدا - میتوان گفت به تعداد انگشتان دست و گاهی هم میشود از انگشتان پا کمک گرفت و پارتی بازی کرد.
خلاصه مهم آن است که تو میجویی.
به امید موفقیت در داستان پایان نامه ...... .

بهترین امید بود این امید !!

مسیر عشق چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:33

سلام ای در صبوری بی قرینه
غریب دوم شهر مدینه
تویی فرمانده گردان هستی
تویی سلطان ملک حق پرستی
تو هستی راکب دوش پیمبر
تو هستی زیب آغوش پیمبر
ملک، انسان، فرشته، پای بستت
کلید دوزخ و جنّت به دستت
تو را زهرا به دامان، پرورانده
رسول الله اوصاف تو خوانده
تو آقای جوانان بهشتی
توانائی دست سرنوشتی
خدا چون کرد خوبان را گزینش
تو گشتی شمع بزم آفرینش
تو خورشید زمین و آسمانی
امام دوّم ما شیعیانی
فلک، بر خاک پایت سر نهاده
زمین در زیر پایت اوفتاده
هزاران کهکشان، دارد شگفتی
که با یک صلح، دنیا را گرفتی
تو با یک صلح، صدها جنگ کردی
جهان را بهر دشمن تنگ کردی
قیام کربلا مدیون صلحت
بقای دین بود مرهون صلحت
تو هستی سبزپوش آل احمد
که باشد خلق و خویت چون محمّد
مزارت سجده گاه آفتاب است
ولی افسوس، ویران و خراب است
از این غم بر دل هر شیعه داغ است
که قبرت در مدینه بی چراغ است
تو آرامش ده هر قلب زاری
که خود در خانه آرامش نداری
تو را در خانه ات بی یار کشتند
تو را با آب آتشبار کشتند

ولادت مولود رمضان کریم اهل بیت مبارک باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد