... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

ازتو به یک اشاره ازما به سر دویدن !!!

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ملتهای مسلمان در سراسر جهان، با اشاره به فاجعه عظیم سیل در پاکستان و ابعاد گسترده خسارتها و نیاز میلیونها مسلمان پاکستانی به کمک فوری، تأکید کردند: باید در این موقعیت خطیر، براساس اخوت اسلامی به وظیفه خویش عمل کنیم و به یاری این برادران و خواهران مصیبت زده بشتابیم. 

 

منبع : وبلاک صهیون پژوه

نظرات 3 + ارسال نظر
MyTheme یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:08 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

همیشه آنلاین یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:40 http://www.hamisheonline.com

سلام
وبلاگ خوب و بروزی دارید
بروز نگهداری وبلاگ کار سختیه خسته نباشید
بسیار خوشحال میشم که به وب سایت ما هم سری بزنی
ما یک گروه هستیم که تو زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به دانشجوها خدمات رایگان ارائه می دهیم
دوست داشتی با هم تبادل لینک داشته باشیم
دانلود رایگان منابع و سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
همیشه آنلاین
http://www.hamisheonline.com

پریسا دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 http://parisaam.blogfa.com

سلام به لیلای گلم . ممنون از اینکه به فکرمی .
من تهران زندگی میکنم
جالبه خیلی دوست داشتم مشهد بودم . دلم خیلی زیارت میخواد ولی با این شرایط موقعیتشو ندارم
وقتی کامنت پر مهر تو رو دیدم . مخصوصا اون قسمتش که گفتی میری زیارت احساس خوبی بهم دست داد
خدا پدرو مادر گلت رو برات نگه داره
چشم مطلب جدید مینویسم ولی اگه اجازه بدی بعد از دوم مهر که چهلم مامانم دربیاد
الان حال و روز خوبی ندارم . از صبح تا بعدازظهر که اداره ام
بعدش هم قرآن - دعا - زیارت عاشورا برای مامان میخونم
یه چیز بگم
مامانم خیلی غیره منتظره رفت
صحیح و سالم رفت ولی ...
بگذریم
دوست دارم
باور کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد