... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

...

.......................    ( نقطه سرخط  ) 

 

 

وقتی هوش ها ایزوله از فریادند انعکاس فریادت را چنان بیاشام که سیلاب درونت خانه بی خیالی را برکند .... 

نظرات 2 + ارسال نظر
مسیر عشق سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:35

سلام
اصلا عبادت هم برای شناخت است ومعرفت است
قران هم روی این تاکید داره
هرچه معرفت ما بیشتر باشه ارتباط بهتری داریم
یه سوال عنوان وبلاگتو خیلی نگرفتم
میشه برام تضیح بدهی

پریسا سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:18

سلام . گلم . نمیدونم چه جوری ازت تشکر کنم
امیدوارم امام رضا پدر و مادر مهربونت رو برات نگه داره
خیلی به من لطفی داری لیلای عزیزم
تو این روزای بی کسی ممنون که تنهام نمیذاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد