... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

....

امشب میخواستم از طه و امیرحسین و ... بگم

از لذت  خاله بودن ...  

ازصندوق ذخیره عاطفی خواهر زاده ها ...  

از دارائیهایی که نظام بانکی جدید به رسمیت نمیشناسدشون... 

از لذتی که کم کم داره در بزاق نوگرایی معاصر منحل میشه ...

ولی نشد ... 

این پروانه گم کرده راه ٬ شیش دنگ حواسمو تصاحب کرده ؛ ترس و دلسوزی و تمرکز و تعجب و کنجکاوی مو بسیج کرده ٬ منو از مجاز به حقیقت ببرند ... 

باید دید حرف حسابش چیه ... اصلا دردش چیه که این قدر بی تابی میکنه .. 

 کسی چه میدونه شاید بهانه سحر هایی که رفتن و گرفته ... !!

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 http://murdernews.blogsky.com/

قتل نیوز

این یکی شو دیگه نیستم ...

کافیه یک دعوای کوچیک بین دو نفر و ببینم یک هفته مریض میشم حسابی ..... پس مرا عفو فرمایید که نمیتونم به شما سر بزنم

نگار شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 http://www.gangine-ehsas

سلام بر خاله خانم دکتر خودم!
عید شما مبارک
خبری نیست از شما!؟!
اگه می شه قرار چت بذاریم
شما تعیین کنین

نگارجون سلام
عیدت مبارک خاله
پایه ام ............

مسیر عشق شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:30 http://koraim.blogfa.com

سلام
خداوندا! در این روز عید فطرمان که براى مؤمنان روز عید و خوشحالى و براى مسلمانان روز اجتماع و گردهمائى قرار دادى از هر گناهى که مرتکب شده‏ایم و هر کار بدى که کرده‏ایم و هر نیت ناشایسته‏اى که در ضمیرمان نقش بسته است‏ به سوى تو باز مى‏گردیم و توبه مى‏کنیم، توبه‏اى که در آن بازگشت ‏به گناه هرگز نباشد و بازگشتى که در آن هرگز روى آوردن به معصیت نباشد... بارالها! این عید را بر تمام مؤمنان مبارک گردان و در این روز، ما را توفیق بازگشت ‏به سویت و توبه از گناهان عطا فرما.»
عیدتان مبارک (با تاخیر شرمنده)

سلام
عید برشما هم مبارک
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد