... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

تو خود حدیث مفصل بخوان ازاین مجمل ...

  پرفسور هانس کونگ : 

«گاهی به خود من اعتراض می‏شود که به منابع کافی مراجعه نکرده‏ام و از کتابخانه و منابع زیادی استفاده ننموده‏ام. کتاب زیاد است ولی عمر کم.البته، اگر آدم زیاد به کتاب‏ها سرگرم شود، قدرت خلاقیت و قدرت تفکر پیدا نمی‏کند.امروز مسایل علمی جدیدی پیدا شده است. علوم طبیعی رشد چشمگیری یافته است. یک عالم الهیات لازم است با فیزیک، اخترشناسی، بیولوژی، آشنا شود و برای مثال نظریه «مهبانگ» را بداند. وظیفه عالمان بسیار دشوار شده است. یک تئولوگ باید مثلاً فلسفه کانت را بسیار خوب بداند و با دیگر نظام‏های فلسفی نیز کاملاً آشنا باشد. »

.... موندیم پرفسور هانس کونگ و باورکنیم یا آموزه های چندین واحد روش تحقیقی که خوندیم ... صدای استاد هنوزم تو گوشمه « الفحص حتی الیاس » ....... 

درد ٬‌ درد روش است ... روش شناسی علوم انسانی ... روش شناسی علم دینی .. روش شناسی مطالعات میان رشته ای ...  

سیستمی که پا به پای تو بخواد راه بنمایانه .... از فاز تئوری بیاد تو فاز عمل ... من که ندیدم . ... انگار این آزمون و خطا بنا نداره دست ازسرمون برداره .....

       

نظرات 7 + ارسال نظر
بهزاد منفرد یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 http://behzad900.blogsky.com

وبلاگ خوبی داری ذخیره کردم بعدا بخونم به منم سر بزن!

معین یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 http://parsinameh.blogsky.com

سلام . وبلاگ خوشگلی دارین . خوشحال میشم یه سری هم به بلاگ من بزنید . بای

منتظر ظهور یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 http://shohadayemehrab.blogfa.com

سلام علیکم

وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید

طرح فرستادن میلیون ها صلوات جهت سلامتی آقا امام زمان و شادی روح شهدا.

اگر مایل هستید که در این طرح خدا پسندانه شرکت کنید، از هم اکنون با ارسال نظر ، تعداد صلواتی را که مایلید بفرستید را برای ما بیان کنید.

انشاءالله که حاجت روا شوید و مورد شفاعت شهدا در آن دنیا قرار بگیرید.

www.shohadayemehrab.blogfa.com

انشاء الله که موفق باشید

التماس دعا

یا علی مدد

سلام علیکم
از لطف شما متشکرم

یک سوال :
به نظر شما گره غیبت بیشتر با صلواتهای میلیونی ما باز میشه یا با اراده میلیونی ما بر ترک نادرست و انجام درست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پریسا یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:31

سلام به لیلای گلم
صبحت به خیر و شادی
فدای تو دوست خوبم .ببخش اگه دیر سرزدم . این چن روزه درگیر مراسم مامانم بودم
روزای بی مامانی میگذره ... اما به سختی

یه چیز بگم
باید از خدا بخواهیم حال و هوای ماه رمضون . گناه نکردن تا اونجایی که بشه . خلاصه معنوی بودنمونو برام نگه داره

روزگاره خطرناکیه . شیطون هر ثانیه در کمینه برای فریب دادن . برای وسوسه کردن .
خدا باید رحم کنه




خیلی دوست دارم

صبحت بخیر و خوشی
زندگی جاری است

من هم از خدا میخوام خودش و برامون نگه داره .. خودش که باشه کارادرست میشه
یه نوع بیمه است .. بیمه هم معمولا ارامش زاست مخصوصا بیمه او بودن ...
من هم دوست دارم

مشتاق یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 http://aseman01.blogfa.com

سلام
من و شمایی که دانشگاه درس خوندیم و می خونیم اصولا چیزی به اسم روش شناسی یا متد علوم انسانی نخونده و ندیده ایم..لااقل من ندیدم

پریسا یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:18

هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق


هم دعا کن گره تازه نیفزاید عشق



قایقی در طلب موج به دریا پیوست


باید از مرگ نترسید ،اگر باید عشق



عاقبت راز دلم را به لبانش گفتم


شاید این بوسه به نفرت برسد ،شاید عشق



شمع افروخت و پروانه در آتش گل کرد

می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق


پیله ی عشق من ابریشم تنهایی شد


شمع حق داشت، به پروانه نمی آید عشق

حسنا دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:47 http://danesh4000.blogfa.com

لابد باید خودمان روش شناسی هم کار کنیم!!!
هنوز زوده که اساتید ما توی این وادی قدم بگذارند..

آی گفتی .....
از بس افتادن و خیزان رفتم سوز تاول های وجودم را دیگر پذیرفته ام !
مردم اندر حسرت فهم درست ..حسنا خواهر !!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد