... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

درمیان پختگان عشق او خامم هنوز .....!
نظرات 6 + ارسال نظر
منتظر چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:20 http://www.forosh-majazi.mihanblog.com/

آخرین مد روز مجله های

فشن در اروپا و آمریکا اینجاست

منتظرتم
[گل][گل]

وقت بروز رسانی همین لباسای دموده شده رو هم نداریم بس که پایان نامه هضممون کرده ..
پس ای سوری ...

ایمان چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:26 http://imanhot.blogsky.com

سلام و وبلاگ نسبتا جالبی داری.
خوشم اومد. من از بلاگفا زدم بلاگ اسکایو بخاطر همین هنوز چیزی به وبلاگم اضافه نکردم.
به وبلاگم سر بزن و اگ مقدوره راهنماییم کن. ممنونم ازت

خخخخخخخخخیلی لطف دارید
چشم

mahmood چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:34 http://www.eiml.blogfa.com

salam
be soorate etfaghi va az google varede weblaget shodam
az inke dasti dar neveshtan dari kheyli khoshhalam
mikhastam ye lotfi bokoni va to weblage man ye nazar bezari
nazare shoma baram moheme
ehsas mikonam dar khosoose aghaye seda ebi va weblage man harf haye ziadi dashte bashi
lotf kon va bekhatere inke to weblaget nazar gozashtam nazare arzeshmandeto be man elam kon
kheyli mamnoon az tavajohet

پریسا چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:38

سلام خانم گل
خوبی
وقتی کامنتت رو دیدم خیلی خوشحال شدم
حرفی که از دل برآید
بر دل نشیند
امیدوارم ایام به کامت باشه
یادت باشه منم خیلی دوست دارم
از خدا میخوام همیشه کارات رو به راه باشه .
دعای خیرمن پشت و پناهت



یه شعری از مرحوم آغاسی گذاشتم . حتما بخون
ماه شهریور رو رفرش کنی باز میشه
وبلاگم یه کم مشکل پیدا کرده

سلام بر عزیز خواهرم پریسا
به چشم سر میزنم در اسرع وقت ممکن

سناتور چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:10 http://www.empetaror.blogfa.com

سلام از اشنایی با شما خوشبختم...به من هم سر بزن

سلام
بنده هم خوشحالم که پای سناتورها به این خانه محقر بازشده ...
البته بگم از تشریفات اینجا خبری نیست
ما مراممون سادگیه ....
اصلا تجمل و در تضاد با بودن و هست و اگزستن انسانی میدونیم ..
به رگه های تجمل زدگی مون نگاه نکنید مهم نیته

حسنا پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:59

1- آقا ما را تحریم می کنید؟؟
2- آقا ما تحریم شما را دور می زنیم!
3- آقا مگر راهی وجود دارد که تحریم شما را دور بزنیم!؟
4- آقا ما غلط بکنیم تحریم شما را دور بزنیم!
5-آقا ما شاگرد خودتونیم!
6- آقا دست پیش را می گیرید که..
7- آقا هر گلی زدید به سر خودتون زدید!
8- آقا..
9. خدا همه ی ما را هدایت کند.

عزیز من
نمی دونی دل ما گنجایش ناله و زاری رو نداره این بساط و راه انداختی !؟


اصلا دخترم !
هرچقدر خواستی جاده خاکی برو ... نه پرابلم ...
اما بدون عاقبت مثل این پدر پیرت خواهی شد ... ان فی سرنوشتنا لعبره لاولی الالباب الحسنایی !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد