... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

ما گفتگو میکنیم !!

 یک کامنت در پست « ارزو » ی «  ملاقات در ثانیه های مجازی»  گذاشتم انکاسش در « رسانه و ارتباطات » من و به گذاشتن این پست تشویق کرد !!

 

اوو ... وه ... عجب گرد و خاکی به راه انداختم من  ...

مثل اینکه چاره ای نیست ٬ باید هم صدا با « همای » گفت :   

 

وای به حالت لیلا .. وای به حالت .. این سر سنگین تو از تن جدا ... 

انگار نمی دونستی نظرت دست بر قضا موافق گروهی قیم مآب فرضی ٬ در میاد که خاطر نازک خیلی از دانش آموختگان فرهیخته را مکدر کرده اند حسابی !! 

راستی .. حالا .. دلم برای گالیله و کپلر و .. کمکی سوخت .. چه جالب !  

روزی در آن سامان بی سامان ٬ دین دربرابر علم می ایستاد ٬ امروز اما !! علم دربرابر علم می ایستد ..  

خودمونیم اون یکی خیلی هم درد آور نبود : آخه دین با اون  قدمت و خدم و حشمش در برابر علم تازه به دوران رسیده ایستاده بود  ٬ ولی اینجا ! علم با سن و سال دو سه قرنی اش انقدر قدر شده که نمیشه گفت جناب ! بالای چشت ابروست .. 

یادمون باشه من بعد حرفی نزنیم که به ساحت مقدس و مبارک علم انسانی مدرن بر بخورد  وحالا که جسارت کردیم  ؛ انگار باز چاره ای نیست .. باید گفت : 

نه ... نه ... توبه کنم باز حق باشماست .. 

اشهد ان علم انسانی حق ٬ حقیقت ٬ ابدی و ... 

بنده خدا استاد فلسفه غربمون مرتب داد میزد :  

چشمهارا باید شست جور دیگر باید دید ... 

ولی نمی دونستیم که باید بشنویم : 

چشمها را باید بست .. همینجوری که هست ٬‌اونم دربست ٬‌باید دید !!

نظرات 8 + ارسال نظر
امین شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:11 http://otaghak.blogsky.com

سلام دوست من.وبلاگ زیبایی داری.به من هم سر بزن.اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم،منو با عنوان زیر قرار بده بعد خبرم کن تا منم تورو لینک کنم:

.•:*`¨*:•. اتاقک .•:*¨`*:•.

پریسا شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:13

سلام خانم گل
دلم برات تنگ شده

MyTheme شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:24 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

مجنون لیلا شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:08 http://www.leilaname.parsiblog.com

سلام دوست عزیز
به تازگی وبلاگ "لیلانامه" رو راه اندازی کردم
اگه دوست داشتید به کلبه این حقیر هم سری بزنید و در صورت تمایل تبادل لینک داشته باشیم
چرا که تمام لیلاها دعوتند به خوندن نوشته های این حقیر
از آشنایی شما بسیار خوشحال شدم
درضمن تمام نوشته های شما رو خوندم
موفق باشید
پس خبرازشما

سعید چابکی شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:23 http://www.it2.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ خوب و مفیدی دارید . امیدوارم همیشه به روز باشی
به سایت منم بیا

www.it2.ir
منتظرم دیر نیای
Yahoo ID : binalod2006

مسیر عشق شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:27 http://koraim.blogfa.com

سلام
اینجا که ننوشتی که چه کامنتی گذاشته بحث سر چی بود؟
راستی من همه سوالاتت را جواب دادم ؟
یا سوال بی جواب دارم ؟
گاهی یادم میره شرمنده دوستان میشم

طه(رایحه) یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:12 http://erayehe.blogfa.com

باسلام
چه جالب منم یکی از اساتید فلسفم همین می گه:

چشم ها را باید شست /جور دیگر باید دید

پریسا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:54

"قاف" حرف آخر عشق است

آنجا که نام "تو" آغاز می‌شود



و "قاف" حرف اول "قلب" است

آنجا که نبض واژه‌های تو دلتنگ می‌شود



و "قاف" حرف اول "قله" است

آنجا که بادبان غزل‌هات باز می‌شود



و "قاف" حرف اول "قاصدک" است

آنجا که شعر برای تو پرواز می‌شود



و "قاف" حرف اول "قبله" است

آنجا که شعر تو آواز می‌شود



و "قاف" حرف اول "قلب" است

آنجا که یاد تو تکثیر می‌شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد