... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

کاش سقراط اینجا بود !!

ساعت ۴ عصر ٬ کتابخونه هم پرخالی  

 

نمی فهمم ؛ زور که نیست  

وقتی نمی فهمم ؛ یعنی نمی فهمم دیگه !! 

درنتیجه نمیتونم بنویسم  

درنتیجه شیطونه میگه پاشو برو امیرحسین و دریاب و عمو زنجیر باف و قایم باشک و ... اون طفلی هم  کلی خوشحال میشه ! 

درنتیجه شیطونه میگه پاشو برو قفسه ادبیات ٬ یه کم  مولوی و حافظ و عطار ببین  

درنتیجه شیطونه میگه برو این کتابای تازه از راه رسیده رو که درباره روش شناسی مطالعات میان رشته ای هست ! همونایی که  جلدای خیلی قشنگی هم داره ٬‌ بخون  

شیطونه میگه اصلا مثل دیشب نصف مشهد و با دوستت پاییز پیمایی کن .. وای که چه هوای خوبی داشت .. کم کم داره از پاییز خوشم میاد !!

 

استاد راهنمای محترم کجایی ؟؟  

شیطونه بد جوری داره بجای شما راهنمایی میکنه !!

کجایی که وقتی هستی سوالام می رن وقتی نیستی راهپیمایی براه میندازن ! 

کاش سقراط حالا اینجا بود  !!

روی یکی از همین صندلی های خالی می نشست و باروش سقراطی خودش فکرمو بدنیا می اورد ! 

آخه میگن مامای فکر بوده  

دست شاگرد  و میگرفته ؛ قدم به قدم با فکرش راه میرفته .. 

کاش سقراط اینجا بود  

اگه نیاد فکر کنم مجبور بشم از قانون کنترل سی و کنترل وی استفاده کنم !

نظرات 7 + ارسال نظر
نگار یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:16 http://moon125.blogfa.com/

درودهای فراوان و خسته نباشید به مدیر مسئول محترم وبلاگ:
همکار عزیز، با وبلاگ خوبتان، جائی بسی تشکر وجود دارد.
به وبلاگ من هم سر بزن و با نظرات خوبتون مرا راهنمایی کنید

. وب سایت law نیز مشتاق دیدار شماست

law[گل]

عکس های داغ داغ از بازیگران سینما یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:33 http://pix2pics.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
مطلب خوبی بود
منم یک وبلاگ دارم

mahmood یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:49 http://eiml.blogfa.com/

salam bozorgvar
az inke dar weblaget hastam kheyli khoshhalam
nemidoonam chera sorate weblaget paine
shayad be khatere mane
haghighatesh az matalebe akhare weblaget kheyli khosham oomad , maloome dasti dar neveshtan dari
ye lotfi kon bekhatere inke nazar gozshtam va bekhatere inke to weblagam kheyli zahmat keshidam ye sar biay va dar morede aghaye seda ebi ye nazar be man bedi
nazaret baram moheme ke migam biyayn
pas montazer hastam ta biayn
bazam migam nazaretoon baram moheme
mamnoon az tavajohetoon

مریم یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:48 http://sharyaty.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وب قشنگی داری
میتونم باهات تبادل لینک کنم
اگه اجازه میدی لینکم کن و تو قسمت نظرات من بگو
ممنون
موفق وشاد باشی[گل][گل]
اگه لطف داشتی منو با اسم جملات بزرگان یا دکتر شریعتی یا اس ام اس یا هر چیزی که خواستی لینک کن[گل][قلب][چشمک]

حسنا یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:11 http://danesh4000.blogfa.com

شیطونه عجب چیزهایی می گه..وظیفه ی من رو امروز بر عهده گرفته!! من که گرفتار خرید برای رشید برادرم بودم و همین الان خسته از شلوغی و ملول از وقت رفته..به خانه رسیده ام! خدا به پایان نامه ی هر دوی مان برکت عطا کرده..اون هم بدجور!

ای بی وفا
منو گشنه و تشنه تا این ساعت گذاشتی و رفتی خرید ...
حالا یادم اومده ناها ر نخوردم ...
البته تا دلت بخواد دوستت مرتب برام چایی اورد این مورد اخری دیگه داد زدم ترسید رفت .... بنده خدا
زودتر برم خوابگاه یه قوت لایموتی هم اتاقیها بدن هلاک نشم ...

حسنا یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 19:00 http://danesh4000.blogfa.com

1-گیر افتادم ..وگرنه محولش می کردم به حسنات..
2-این چایی بیار معرکه ..حسابی تحویلتون گرفته !!چشمم روشن!
3-کنترل سی!! آفرین..پیشرفت کردید..
4-

۱- بهانه
۲- هی ...
۳- نه بابا گفتم شیطونه میگه نگفتم وجدانم میگه !!

مسیر عشق دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 http://koraim.blogfa.com

سلام
شیطونه شده استاد راهنما
میدونی این اصطلاح غلط خیلی توی جامعه ما جا باز کرده سر زبان همه ما هست شیطونه میگه
اما کمتر میگیم خدا میگه
وجالب اینه که اخرش همون که شیطونه میگه میشه اکثرا چون به خود تلقین میکنیم اینی که شیطونه میگه درسته
راستی در گفتگویتان شرکت کردم
امیدوارم همیشه ژا برجا باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد