عمری است دراین بازی قایم باشک
حقیقت مدام از مقابل چشمانم می گریزد
من می مانم و آوای پرجبرییل که از دور دست تاریخ صدایم می زند ؛
«لارطب و لایابس الا فی کتاب مبین »
اما من که محمد نیستم !
من که هنوز چهل ساله نشده ام
من که راه حرا نمی دانم
من همان عقلی هستم که خسته از خود زنیهای مدام ٬ دل از حل چالش واقع نمایی کنده است
من همان عقلی هستم که در پیج اول کوچه ی هرمنوتیک گم شده است
من همان عقلی هستم که دیری است سرناسازگاری با دل بسته است
من همان دلی هستم که مدتها ست دهن کجی های عقل ٬ اعتمادبنفسش را شسته است
من همان دلی هستم که جاذبه زمین ٬ ذائقه اشراقی اش را زمین گیر کرده است
پس به من حق دهید اگر آواره کوی یقین باشم !!
شما می توانید با ثبت نام رایگان در این سایت و با فروش محصولات ما از طریق بنر های ویژه جدیدی که در اختیارتان قرار داده می شود ، در مدتی کوتاه به درآمدی استثنایی برسید
مزایای این روش :
* استفاده از کدهای Html آماده که به هیچ وجه سایتتان را کند نمی کند.
* استفاده از لینک های غیر مسقیم در بنر های تبلیغاتی که از هرگونه افت پیج رنک صفحه ی شما توسط گوگل جلوگیری می نماید.
* همکاری کاملا شفاف میباشد و شما می توانید وضعیت کلیه ی فروش های خود را از طریق اداره ی پست ایران پیگیری نمایید.
* پرداخت پورسانت ها بصورت هفتگی و به کلیه ی بانک های عضو شتاب (بانک ملت ، صادرات ، ملی ، سامان ، پارسیان ، کشاورزی ، سپه و …)
شما میتوانید کسب کار اینترنتی خود را همین امروز و تنها با صرف 5 دقیقه شروع نمایید.
راهنمای تصویری کسب درآمد فروشگاه اینترنتی ایران ایزی شاپ
http://www.iranes.com/892
سلام ...وبلاگ خوب و دلچسبی داری..خوشحال میشم یه سر بهم بزنی
اینا که نوشتی شعر نو هست یا نثر سلیس؟
نمی دونم !
دلت را در دستت نگیر!
نمیشه
نمیشه حسناجون
امشب میخوام فقط ببارم !
روز گذشته میزبان ایت ا... علم الهدی..امام جمعه.. بودیم..کاش مشهد نشینان قدرش بدانند.کاش همه قدرش بدانیم
عقلت را فرمانروای دلت قرار بده بی شک راه حرا را پیدا میکنی
نازنین چه اتفاقی افتاده بود؟
درود
حرا همین جاست فقط :
بخوان به نام پروردگارت . . .
تا باور کنی کوی یقین همین نزدیکی هاست
خواندن محمد گونه را نمیدانم !!
نکته این است .
سلام
این ضرب المثل رو شنیدین که میگن:
مردم خانه کعبه رو پرسان پرسان پیدا میکنن!
خوب ٬حراءهم همونجاست
فقط مواظب باشید وقتی پیداش کردین تو شلوغی ها گم نشید!
مرا با صاحب حرا کارست نه حراء
دعا کن حرا را بیابم فضیلت جان !
سلام
انشاالله شما هم میرین... واقعا جای خاصیه...
پیرمرد،پیرزن های بالای 60 سال رو دیدم که این کوه مقدس و بدمسیر رو با اون شیب تند و خطرناک،بالا رفتن...
فقط به عشق رسول الله (ص)
و چه زیبا و بی ریا..........
به امید یکپارچگی امت
یا الله
خیلی دل نشین بود!
من هم بدنبال ساحل یقینم...
اما گمان نمی کنم عالم ماده مرزی یا ساحل یقین داشته باشد.
یقین را باید در عالمی دیگر جست:
آن شب که همه میکده ها باز شوند/یاران خرابات هم آواز شوند
فارق ز رقیب در کنار محبوب/طومار فراق بسته هم ساز شوند
سرکار خانم لیلا، سلام سپاس از توجه تان. خوشحال شدم که در دایره گفتگوهای جدی که این روزها کمتر خریدار و حوصله ای را به خود جلب می کند، شما نیز حضور دارید. درباره تردید و ارزش های ذاتی آن که دیالکتیک تفکر را قوام می دهد، به اندازه کافی گفتگو شده و ما همه ظاهرا در آن توافق داریم که سیر تفکر تحولی است. تفکر در مرحله ای تثبیت می شود و آنگاه در مواجهه با خود، تناقض های درونی اش و مواجهه با دیگر اندیشه ها و واقعیت اجتماعی به تردید های نو می رسد و از خلال تضاد این مقولات به مرحله ای بالاتر حرکت و تحول و تثبیت خواهد داشت. گویی راه و تبیین دیگری نداریم. شکل تثبیت مطلق تفکر حتی برای پیامبران هم متصور نیست. اما درباره اعتقادات بخصوص اعتقادات دینی همیشه مقاومت هایی دربرابر تردیدها وجود دارد. موضوع دقیقاً این است که برخی نیازی به این تردید ها و رشد تحولی اندیشه و اعتقاد نمی بینند. آنها به دنبال زندگی خود هستند. برای این زندگی افت و خیز دایم فکر و اندیشه را نمی پسندند. این عذاب را رضایت نمی دهند. بنابراین یا به کلی از دغدغه تفکر و تثبیت اعتقادی خود را ازاد می کنند و به نسبیت تام رای می دهند. یا به چند اعتقاد ارامبخش دینی یا علمی دل خوش می کنند و برآن استوار می مانند. البته به طور کامل مسلم و معلوم نیست به راستی کدامیک از این حالت ها سه گانه (اندیشه و ایمان تحولی، نسبیت تام و ایمان تام) برای بشر امروز مفیدتر و سلامت روحی و راونی بیشتری ایجاد می کند.یا برای زندگی او در این دوران کفایت دارد. اما ما هر یک به شکل خاصی از این سه گانه مذکور پیوند داریم. مشکل بخش عظیمی از ما هجوم تردیدهای بی مبنا و اعتقادهای بی مبنا است. تردید هایی که یا تلاشی برای عبور از آن نداریم یا امکان و توان برای گذشتن از آن.و ایمانی که بر بنیاد های احساسی یا علایق تاریخی استوار است نه مبانی تفکر و استدلال . یا حتی شهود. لذا در دم هم مومن هستیم و عالم و عارف و هم شکاک و نسبی و ...