... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

...

  • بچه ها برگشتند : با هیاهویی مضاعف و کوله هایی مملو از حدیث تفرج ...  

دریغ از یک قطره سوغاتی   

حالا دیگه سکوت و تنهایی حسابی ری استارتم کرده ... برای بودنی باز پرهیاهو با بچه ها ...  

  • پروژه همچنان ادامه دارد ...  

این روزا دیگه  امیرحسین فسقلی هم   پایان نامه نویس شده حتی اولین واژه های مشق زبان مادری برای طه کوچولو هم شده خاله .. پایان نامه ...  

نظرات 2 + ارسال نظر
توحید پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 http://the-way.blogsky.com

خوش گل بود............... !!!

شاهو شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:19 http://www.shaho007.blogfa.com

سلام
ای بابا این پروژه ات زد رو دست انرژی هسته ای !!
خسته نباشی

اون که البته

اصلا باورم اینه انرژی هسته ای اصلی برای خاورمیانه و جهان اسلام امروز همین تولید فکرهاست !
تاکی جهان سومی بودن
تاکی درقید تفکر دیگری بودن !؟؟
امااینکه پروژه ی من تولیدفکر باشه ... هی ... امیدوارم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد