... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

یه بندگانه

برای خدا  

 

 ممنونم ٬ ممنونم  

از قلم مقدسی  که برای ویرایش من فرستادی ... 

 

دوست دارم  

همین

نظرات 7 + ارسال نظر
حیران پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:33 http://heirane.mihanblog.com/

و خوشا ان لوحی که می رقصد بر آن و خوشتر ان نقشی که می نهد بر جا
... چه قلم ها که به ما دادند و من گمشان کردم

قلم مقدس من اما نقشی برجای گذاشت که سوزش تا عمر دارم فکر گم کردنش را ازمن می برد

حسنا پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:05 http://danesh4000.blogfa.com

سلام!
قلم مقدس را برای ویرایش متن مقدس می فرستند؟؟؟

اشکم را در نیار رفیق که اوضاعم اصلا خوب نیست

توحید پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:45

قلم مقدس برای ویرایش متن مقدس است......!!!!!
با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی
تا بیخبر بمیرد در درد خود پرستی
و اما خوبه که شاکر خدایی
بنویس منتظر هستیم

ادعایی دربین نیست

نشانه های خدا را مقدس نگیم چی رو میخوایم مقدس بگیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

روستا پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:26 http://237239.blogfa.com/

نازنینبرایم بسی خوشحال کننده بود
عزیزدروبلاگ اندرونی وهم دروبلاگ خودم.......راستی جمله آخرپست خودت دروبلاگت هم نشانگرهمینه که فهم درستی وجودندارهساختارهای دانش درهردوره ای.....

با سلام و عرض ارادت
خواهر گلم من فکر میکنم
دیدگاه فوکو ناظر به علوم انسانی موجود است او تعریف انسان برامده ازاین علوم را سیال میداند
می شه این نگاه او را پذیرفت و درعین حال به امکان فهمی قائل شد برامده از علمی که بلحاظ ساختار از علوم انسانی موجود تبعیت نمی کند
دین این امکان را دارد که بلحاظ منبع فوق بشری اش به اون وجوه ثابت انسان بپردازد حالا اگه ما به سمت علوم انسانی بریم که گسسته از وحی نباشند اولا این امکا ن باقی است که ما به جهات ثابت انسانی که فرازمانی اند دست یابیم و ازاین ناحیه تغییرنظرات تقلیل پیداکنه
دوما: به دلیل همراهی وحی و استفاده از راهنمایی اون اشتباهاتمون و کم کنیم
سوما : دین اصلا حوزه دیدمون و وسیع میکنه به واقعیت


اخر اینکه نظر من است شاید اصلا اشتباه باشه

توحید جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:23

باشه ادعایی در بین نیست
قبول چرا میزنی ابجی
باشه اره مقدس هستند کی گفته نیستن
شما فقط عصبی نشین لطفا من توضیح بدم خدمتتون
و
راجع به دین بی زحمت یه مطلب بذار از هر کجا که دلت خواست
ممنون می شم
در ضمن عصبی نشو ما ترسو هستیم

اما من عصبانی ننوشتم
فکرکنم شما عصبانی خوندید


جناب توحید
خیلی قلم هایند که در باب دین می نویسند اگه واقعا طالبید قطعا اونها مناسبترند
دین امری نیست که بشه با نوشته های شاعرانه صرف ازقبیل نوشته های من بهش رسید که من نه کارشناس دینم نه دین امری است که بشه به سادگی در باب ابعاد مختلفش نظر داد
اخر دل شدم روایت گیچ بازیهای یک من است
همین

راستی یادتون باشه این یکی رو واقعی و توصیه وارانه بخونید

توحید شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:08

ممنون از شما
لیلا خانم
من فقط می خواستم نظر شما رو بدونم و نوشته های دیگه رو خیلی وقته...
حالا اگه دوست ندارین قضیه ی دیگه ای هستش که من شخصا بهش احترام میذارم
راستی نوشته ی قبلی رو مزاح کردم
شما عصبانی نشید ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در ضمن دمتون گرم ما این همه وقت با گیچ بازی های یک من سروکار داشتیم.....
ممنون

سلام

۱- گاهی وقتا گیج بازیهای یک من به رسم قانون کرم ابریشم به یک پروانه ختم میشه ... اونوقت امید میره براساس قانون زنبوران تولید تازه داشته باشی ...
۲- فضای حاکم بر گفتگوهای امروزی فضای بزن بگیر ببند یا همون زدو خورد شده متاسفانه
و حسابی تو پر ادم میزنه بازم متاسفانه
چون درمیون این گرد وخاک های غلیظ حقیقت اصلا دیده نمیشه بازم متاسفانه
بنا به تنفری که از این نوع برخورد دارم خوشبختانه
مطمئن باشید وقت و انرژی عصبانی شدن و اصلا ندارم بازم خوشبختانه
لذا خیال آسوده بدارید ...
گرت باور بود ورنه
سخن این بود و ما گفتیم

b0o73r سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 http://www.javan68.persianblog.ir

سلام

خوب مثل اینکه یه بنده مقرب درگه حق رو پیدا کردم...شایدم بیشتر


برای من دعا کنید...

دعا کن مقرب شویم خان امیری گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد