... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

خوشا آن رهسپر که ره پوید به سر  

که دراین ره جدا گشته بسی سرها زتن

نظرات 4 + ارسال نظر
معماریان دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 http://diaries-me.blogfa.com

نصفه شب آنلاین شدن برای گذاشتن این یک جمله، خیلی حس میخواد!

یه هو یی به فکر مسلم افتادم و یقینی که داشت و من ....
یه هویی دلم برای خودم سوخت
یه هویی هوای باغ ارغوان سراج به سرم زد
یه هویی رفتم سراغ بلاگ اسکای تا این موقعیت مرزی رو ثبت کنم
نمی دونم اینا خیلی حس بود یا کمی یا اصلا حس نبود !!

بیم موج دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 http://www.bimemoj.blogfa.com

یادش بخیر دوران نوجوانی و کاست زیبای باغ ارغوان و صدای دلنشین حسام الدین سراج ....
یاد روزی که به عشق تو گرفتار شدم ....

السراج و ماادریک مالسراج !؟

فصل آلبوم وداع سراج داره از راه میرسه
عمان سامانی
عمق سکوت
پیچیدن در خود
جاری شدن
سوز صدای سراج
و ............

خسروی دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 http://molaghat1.blogfa.com

دستی زغیب آمد و قافیه را کربلا گذاشت
سر راجدا گذاشت و تن را جدا گذاشت..

یا شیشه احساس مرا آهن کن
یا با لغت عشق مرا دشمن کن
مولا عطش کرببلا پیرم کرد
قربان تو تکلیف مرا روشن کن

مسیر عشق دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:31 http://koraim.blogfa.com

سلام

امام حسین علیه السّلام در دعاى عرفه مى‏فرماید: تو همان کسى هستى که غیر خود را از قلوب دوستانت رانده‏اى تا آنجا که جز تو کسى را دوست ندارند و به کسى جز تو پناهنده نمى‏شوند.

درباره شب عرفه روایت شده است که دعاى خیر در آن مستجاب است و کسى که در آن به فرمانبردارى خداى متعال مشغول شود پاداش صد و هفتاد سال را دارد. شب مناجات بوده و کسى که در آن شب توبه کند خداوند او را مى‏بخشد. و مستحب است دعایى که اول آن«اللهم یا شاهد کل نجوى»


بار خدایا، امروز روز عرفه است. روزى است که آن را شریف و گرامى داشته‏اى و تعظیم و تجلیل کرده‏اى. در این روز رحمت خود پراکنده‏اى و بر مردمان به عفو خود منّت نهاده‏اى و عطاى خود در حق ایشان افزوده‏اى و بر بندگانت تفضّل فرموده‏اى.
.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد