... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

تقدیر میخانه‌ است‌ با مطرب‌ تنیدن‌
از نای‌ شکر جستن‌ و از دف‌ شنیدن‌ 

 

 

علی‌ معلم‌ دامغانی‌

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 http://WWW.ONLY-ABADAN.PERSIANBLOG.IR

سلام کلن بلاگت خیلی باحاله اگه وقت کردی به منم سرکی بزن

پویا سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:51 http://www.poya110.blogfa.com

خداراشکر که هنوزسرجاتان هستید.
غدیرتان مبارک

دعا چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:07

سلام
عید غدیر مبازک
غدیر عید مومنان و عاشقان علی است
از خدا دعا گو هستم که سال آینده روز غدیر در مقام خم باشیم
یک سوال می خواهم ببرسم
اگر در تاریخ غدیر نبوده؛
اسلام و شیعیت باقی نمی ماند؟
چرا الیو م اکملت........ مخصوص برای این روز است؟

مست یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:33



علی معلم!!!! حمیدسبزواری!!!!!

یاد دربارهای قدیم میفتم و شاعرهایی که کیسه زر و سیم

میگرفتن شعر میگفتن

کیسه انباشته اند از برکت همایونی .... خدایا بفرما ذوقی که کیسه انباشنه کند!

تا حالا دقت نکرده بودم
این دفعه که علی معلم رو دیدم حتما به جیبش نگاه میکنم

این نی عجب شیرین زبانی یاد دارد
تفسیر اسرار نهانی یاد دارد
درقصه هایش غصه پنهان بسی هست
در دم دم او عطر دمهای کسی هست

خدایا اگه جیب علی معلم بزرگ بود مزه این شعر در ذائقه ام عوض خواهد شد یا نه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد