... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

چون آینه خو کرده به حیرانی خویشم

امروز درکتابخونه ده خط بیشتر ننوشتم ...  

امروز درکتابخونه باز گم شدم ... 

امروز درکتابخونه از عفونت افکارم باز تب کردم ...هزیان گفتم ..  جیغ زدم .. دادزدم   

 امروز درکتابخونه درگیر بودم حسابی .. 

 با خودم ٬ با حسم ٬ با دلم٬ با رگ رگ هوشیاریهام ...   

نفس تنگی گرفتم ... خواستم بگم هرکار داری به خودت قسمت میدم  رها کن بیا به من برس .. 

چشمم به قرآن گوشه میزافتاد  ..

ذهنمو  از تمام واحدهای پاس شده شستم...  از نظر از نظریه .. غسل حیرت دادم  .. به آه قسمش دادم یک دم دست از نیش نگاه برداره ..

قرآن و بازکردم ..  

گفت : 

« و درزمین کوههایی درافکند استوار ٬ تا نجنباندتان و رودهایی و راههایی ٬ باشد که راه برید .» 

گفت : 

« و نشانه هایی و آنان به ستارگان راه خویش بیابند  » 

گفت : 

« اگر نواختهای خدا را بشمرید آمار نتوانید کرد خدا هرآینه آمرزگار است ٬ مهربان است »  

 

وای که چقدر نزدیک بود .. هنوز نرفته .. دارم حسش میکنم .. او با من حرف زد .. جوابمو داد ..جوابی قانع کننده جونم ...  یه پسورد سه کاراکتری .. علی !!    

بخدا قسم امروز در کتابخونه خدا بامن حرف زد !!

 

از شوق شکرخند لبش  جان نسپردم
شرمنده جانان زگران جانی خویشم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بابایی چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:30

مبارک است. اگر علی پسورد قرآن و خدا باشد، پسورد علی چیست؟

مسیر عشق پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 http://koraim.blogfa.com

سلام
راوی میگوید: بعد از وفات پیامبر حضرت فاطمه همیشه به زیارت قبور شهدای احد می آمد و کنار قبر حمزه گریه می کرد. روزی به او گفتم: ای سرور زنان! به خدا سوگند گریه شما رگهای قلب مرا پاره کرد. حضرت زهرا جواب فرمودند: ای ابوعمرو! سزاوار است که من گریه کنم؛ چرا که به مصیبت بهترین پدران مبتلا شدهام. آه، چقدر مشتاق رسول خدایم!… عرض کردم: آیا پیامبر قبل از وفاتش تصریحی به امامت حضرت علی ( علیه السّلام) کردند: فرمودند: چقدر عجیب است! آیا روز غدیر خم را فراموش کرده اید؟! عرض کردم: بله، روز غدیر بود؛ اما منتظر چیزی هستم که پیامبر ( صلّی الله علیه و آله و سلّم) به شما فرموده باشد. حضرت زهرا ( علیها السّلام) با چند تأکید فرمودند: خدا را شاهد می گیرم که از او ( صلّی الله علیه و آله و سلّم) شنیدم، که میفرمود: علی ( علیه السّلام) بهترین کسی است که در بین شما به عنوان جانشین خود می گذارم؛ او امام و خلیفه بعد از من است و دو نوه ی من و نه نفر از فرزندان حسین ( علیه السّلام) پیشوایان نیکویی هستند، که اگر از آنها پیروی کنید، می یابید که آنها هدایت کننده هدایت شده اند؛ و اگر با آنها مخالفت کنید، تا روز قیامت در بین شما اختلاف خواهد بود. عرض کردم: ای سرور من! پس چرا علی (علیه السّلام) از حق خود کناره گیری کرد؟ فرمودند: ای اباعمرو! پیامبر ( صلّی الله علیه و آله و سلّم) فرمودند: مَثَل امام، مثل کعبه است؛ که باید به سوی او آیند و او به سوی مردم نمیرود. سپس حضرت زهرا (علیه السّلام) فرمودند: به خدا قسم اگر حق را به اهلش واگذار می کردند و از خاندان پیامبر تبعیت می کردند، هیچ دو نفری هم با یکدیگر اختلاف نمی کردند و امر خلافت به تک تک جانشینان پیامبر ( صلّی الله علیه و آله و سلّم) می رسید؛ تا قائم ما، نهمین فرزند از حسین ( علیه السّلام)، قیام می نمود.

عید غدیر سند شیعه بر شما مبارک

دعا شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:56

سلام عزیزم
واقعا خدا خیلی نزدیک ماست
خشبحالتان که بسورد گرفتی
و حرفش را گوش کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد