... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

سلطان من خدارا٬ زلفت شکست مارا  

تاکی کند سیاهی٬ چندین دراز دستی

نظرات 3 + ارسال نظر
سید پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:52 http://dolateyar.blogsky.com

سلام
به به...

خیلی قشنگ بود. یه سرم به من بزنید

توحید جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:46

ان شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است
یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است
***
تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد
هردلی از حلقه ای در ذکر یا رب یا رب است
**************************************

خوب ما هستیم ولی تاثیر نمی ذاریم(چیزای زیاد تخصصی رو نمی شه نظر داد)

سلام
بهرحال ما همچنان منتظریم که شما مجدد به دنیای مجازی بازگردید
براین باورم
حضوردوستان در مباحثات مختلفی که گاه راه می افته مسلما گره های کور بحث و باز خواهد کرد .

دعا شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:05

سلام
یه چیزی می خواستم بگم
برای شاعران
یه میری اشک و تنهایی میری محسن هین خدایا
که آتش غم مین جلا که مجهی شاعر بنا دیا
یعنی
این اشک و تنهایی من محسن من هستند
که با سوزاندن در آتش غم مرا شاعر کرد



منتظر رای شما

اشک و شمع و تنهایی و تاریکی دراون دل دل شب همه رو شاعر میکنه
اصلا اشک خودش حالی است شاعرانه !!

اینم رای من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد