... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

وحدت عاشقانه ٬ عمان سامانی و حسام الدین سراج (ازقسمت لینک ها بشنوید )  !! 

بیش از این بابا دلم را خون مکن  

زاده لیلا مرا مجنون مکن  

گه دلم پیش تو  گاهی پیش اوست  

رو که دریک دل نمی گنجد دودوست

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شاهو شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 http://www.shaho007.blogfa.com

سلام لیلا خانوم
با مطلب ؛جعبه جادو ؛ منتظرتان هستم

[ بدون نام ] شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:56

سلام بزرگوار

خیلی خوبه
کتابش را بعد می خوانم
در اردو یه ناول(داستان)خواندم :عشق عین
در این قشنگ داستان یه نفر بوسیله دوست خوبی
به دوست عین(حقیقی) رسید
خیلی قشنگ داستان بود و عرفانش را بیان کرد که
چطور او از عشق مجازی ؛ عشق حقیقی یافت







هر کس نمی تونست که مجنون بشه
وقتی میشی مرا فراموش نکنی هااااااااااا

سلام عزیز
اگه وقت کردم و گذرم به کتابفروشی افتاد همین امروز برات تهیه میکنم و تقدیم میدارم حتما بخونش..
شبی یک صفحه عمان سامانی خیلی عالیه !!

بیم موج یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 http://bimemoj.blogfa.com/

در دفتر عشق - لیلی- هم برای خود واژه بی همتایی است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد